• _O_ ik ben echt blij want ik heb veel moeite met frans en duits (echt rot vakken zijn dat -_-') ik kom in klas 2c eidelijk geen d meer :'D
    want ik zat op de basisschool ook al op een d --'(3d,3d(yep blijven zitten in groep 3 -_-' en dan vertellen ze me later dat het niet nodig was o.O)4d,5d,6d,7d,8d en dan weer 1d dus nu eidenlijk 2c :'D)
    en me zus gaat ook naar 2havo (weet niet welke klas want ze zit op een andere school en is nog niet terug)en me broer gaat vanavond zijn diploma op halen van havo (het zit een beetje in de familie ook al deden me ouders mavo)
    (yeah)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 10:58 ]


    Shoganai i ne~

    Gefeliciteerd! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    In mijn famillie is iedereen gezakt behalve mijn zus :'D (Iedereen zegt dat ik gezakt ben, maar ik doe het gewoon in 2 jaartjes en heb 1 vak gehaald)


    SLOAN.

    Corvette schreef:
    Gefeliciteerd! _O_


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Congratz ;D!


    Everything is worse without music.

    Whoo, gefeliciteerd (:


    Destroy what destroys you.

    Ik ga ook naar 2 havo. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gefeliciteerd. Ik ga van 4havo naar 5havo, maar ik haal altijd goede cijfers. Daarbij kan ik best vwo doen (sta overal een 7 voor, alleen voor maatschappijleer niet: een 8. En wiskunde niet, maar daar kan ik misschien nog afgerond een 7 voor staan, haha). Dus eigenlijk was het een eitje voor me, gezien ik het hele jaar bijna niets gedaan heb, haha. Dus ik wist van dag 1 al dat ik over zou gaan x)


    To live would be an awfully big adventure

    Gefeliciteerd!
    Maar je bent nu nog niet van frans en duits af, toch?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the