• Gisteren, had ik ruzie met een vriend. Hij wilde me niet meer spreken. Hij heeft nogal shit (zeg niet wat) en heeft het daar moeilijk mee. Naja zie: It hurts

    Vandaag hebben we het goed gemaakt... en, kwam hij met iets. Ik denk, dat hij me leuk vind. Hij bekende een beetje. En toen ging hij in "geheimtaal" verder na het over een paar andere onderwerpen gehad te hebben. Dus: ihwfhewoicvnbweolvbw
    Daar stonden dan bepaalde woorden tussen, die ik moest ontcijferen. Het was op msn, en hij is meteen weggegaan nadat hij een aantal noifnbpwencvp had getypt. Ik heb het ontcijfert... en het is niet helemaal duidelijk, dit kwam eruit:

    Of je henk yes hug ugg er op je say <3 I love you wil jou wil je echt niet eerder

    Tussen al die rare dingen dan. Ik heb gewoon alle engelse en nederlandse bestaande woorden eruit gehaalt. En goed gekeken. Dus, volgens mij is het een liefdes verklaring xD Beetje gekke manier maar owkee.

    Punt is, dat ik niet weet wat ik moet. Ja, ik vind hem ook leuk... :$
    Maar, in onze ruzie, heeft hij me wel heel erg gekwetst. Dus.. ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ik vind hem wel hartstikke leuk... Maar, straks gaat het weer mis.. omdat het niet goed met hem gaat.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 1:07 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat een rare, maar orginele manier :P
    Tja, die keus kan niemand voor jou maken. Je zult naar je verstand en hart moeten luisteren en daaruit een conclusie trekken over wat je gaat doen.
    Daar kunnen wij je helaas niet bij helpen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    het was vast niet zijn bedoeling om je zo te kwetsen.. mischien wist hij gewoon niet wat hij aanmoest mijn zijn gevoelens. jij kent hem het beste dus (hoe moeilijk het ook is) ik zou gewoon eens naar hem toe gaan en het eerlijk vragen..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    RestlessSoul schreef:
    Wat een rare, maar orginele manier :P
    Tja, die keus kan niemand voor jou maken. Je zult naar je verstand en hart moeten luisteren en daaruit een conclusie trekken over wat je gaat doen.
    Daar kunnen wij je helaas niet bij helpen

    Je kan het natuurlijk een kans geven, wie niet waagt wie niet wint. Aangezien je hem ook wel leuk vind. (:


    Everything is worse without music.

    Ik vind het knap dat je dat daar uit kan halen. Ik denk niet dat je op zoiets kan baseren of hij je leuk vind of niet, maar als jij graag wilt dat jullie een relatie krijgen, moet je hem gewoon vragen.
    Ik zou niet te veel met die ruzie gaan zitten, dan blijft het tussen jullie in hangen en als hij echt een goede vriend van je is, heeft hij niet bedoeld je te kwetsen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hahaha, dat is inderdaad wel een aparte manier xD

    Volg je gevoel :Y) Ik denk niet dat het zijn bedoeling was je te kwetsen.


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Followill schreef:
    Je kan het natuurlijk een kans geven, wie niet waagt wie niet wint. Aangezien je hem ook wel leuk vind. (:


    None but ourselves can free our minds.

    RestlessSoul schreef:
    Wat een rare, maar orginele manier :P
    Tja, die keus kan niemand voor jou maken. Je zult naar je verstand en hart moeten luisteren en daaruit een conclusie trekken over wat je gaat doen.
    Daar kunnen wij je helaas niet bij helpen


    "Viel je?" "Nee, de grond kwam omhoog en sloeg me."

    Echt waar, jij vindt hem leuk en hij vindt je leuk? Get your ass to his home right now en maak het weer goed met hem! : D
    Hij heeft dit denk ik net nodig nu, omdat het zo slecht met hem gaat en dan kom jij en zeg je dat je hem leuk vindt... Wow, dan wordt hij echt wel gelukkig! ö
    Veel succes! Ik hoop dat het goedkomt. : D


    Where there is a sea there are pirates...

    ik denk dat je er gewoon voor moet gaan! want zo te zien heeft die e wel spijt van hoe die tegen je gedaan heeft! ga ervoor! waarschijnlijk groeit er iets heel moois uit!(flower)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Follow your heart.


    <3

    RestlessSoul schreef:
    Wat een rare, maar orginele manier :P
    Tja, die keus kan niemand voor jou maken. Je zult naar je verstand en hart moeten luisteren en daaruit een conclusie trekken over wat je gaat doen.
    Daar kunnen wij je helaas niet bij helpen


    Luister.


    Food.

    Thanks guys :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.