• Meeeh, alweer gezeik van mij. Dat jullie langzamerhand niet gek van mij worden. Maar lief dat jullie dit willen lezen.

    Nouja het is opzich vrij simpel. Ik ben al 5 jaar alleen (dus vanaf het begin van de middelbare tot nu) en ik word er zo tering onzeker van. Ik zie liefde bloeien en liefde vergaan. Harten die worden opgehemelt en kapot worden getrapt. Ik zie mensen hand in hand lopen en ruzie maken. En daar tussen in sta ik. Ik die nog nooit een meisje heeft gezoent, nog nooit een echte relatie heeft gehad. Die die altijd de goede vriend was en dat waarschijnlijk altijd zal blijven. Ik ben er waarschijnlijk niet voor gemaakt om een vriendin te hebben. Zoveel gebroken harten heb ik al gehad in al die jaren. Of ze wouden me niet kwijt of ze konden me niet aan en zo zou ik uren verder kunnen gaan, maar daar heb ik echt geen zin in. Ook als er iets gebeurd dan is het "ach het is mitchell maar". Aan de ene kant is het fijn, maar aan de andere kant laat het wel zien dat ik gewoon de beste vriend ben en blijf. Liefde is mij niet gegunt. En ik weet vrienden zijn beter en blijven beter, maar ze kunnen niet alles wegnemen. Er zijn altijd iets missen, iemand die naast je staat met haar hart. En die leegte kan geen enkele vriend invullen. Ik wil het gewoon een keer meemaken, het hele parcour. Van verliefheid tot de ruzie waardoor het uit gaat. Ik wil weten hoe het is, hoe het voelt. Ik word hier gewoon zo onzeker van. Wat is er mis met mij? Ben ik niet mooi genoeg of ben ik te apart? Moet ik me misschien toch aanpassen om bij de normalen te horen? Waarom veracht je me uberhaupt? Zover ik weet ben ik toch echt een jongen die een goed vriendje zou zijn. Ik luister naar je, praat met je, gooi alles aan de kant voor je, ik zou echt alles voor je doen om je te helpen. Maar waarom ziet niemand dat in? Waarom is het zo moeilijk om even je ogen open te doen en om te kijken.
    Ach, wat maakt het allemaal uit, ik ben en zal alleen blijven...

    P.s. Als je wilt reageren met: "Er is vast wel iemand voor jou" of "Op elk potje past een deksel" dan laat het gewoon. Dat heb ik zovaak gehoord en ik geloof er niet meer in
    P.s.s. Als jullie denken dat ik hiermee een vriendin wil krijgen dan flikker alsjeblieft op, dankje.

    EDIT:


    En weetje wat nog wel het ergste is. Ik heb al mijn emoties weer terug behalve liefde omdat die terwijl ik emotieloos was nog een keer kapot is gemaakt (gebroken hart). Ik ben bang dat die niet zo snel meer terug komt... En dat is zo kut, neem bijvoorbeeld vandaag. Ik was heerlijk aan het chillen met 2 vriendinnen van me, de ene lag lekker bij mij in de armen. Met beide lopen knuffelen, maar pas als je weg gaat realiseer je je dat je er niks van voelde. Dat je het deed omdat je het gewend bent en niet omdat het zo fijn voelt. En dat is erger dan wat dan ook...
    Ik voel niks op relatieniveau voor hun. Tis meer dat ik ook de lucht kan gaan knuffelen, want dat maakt voor mij geen verschil. Ik merk het verschil niet, geen glimlach ofzo helemaal niks

    MEGA EDIT:

    Nikki, als ik toen je post goed had gelezen had ik al zoveel eerder ingezien dat je van me houdt. Wat was ik blind..

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 10:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (: (flower) voor jullie allemaal


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (: (flower) voor jullie allemaal

    Mitchell, we doen het graag voor je.
    Daar zijn we Quizletters voor


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Heel herkenbaar, helaas. En ik ben het ook meer dan zat. En ik zou willen dat ik kon zeggen dat 't allemaal goed komt, maar inmiddels begin ik me dat zelf ook goed af te vragen. Het enige dat werkt voor mij is dat gevoel van leegte, verlangen naar iemand om je heen keihard de grond in te trappen. Soms gaat het het goed in periodes dat je het druk hebt met zaken - nu de toetsweek bijvoorbeeld - maar soms gaat het ook ook grandioos fout en dan wordt het een nacht waarin je jezelf in slaap huilt.
    Dit is dus de voornaamste reden dat ik geen romantische films kijk, omdat ik dan besef wat ik mis..
    Don't give a fuck als mensen me nu een pussy vinden (krul).

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 10:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedereen vind ooit een persoon. Weet je, soms word je gelukkiger van het verliefd zijn dan van de Relatie.
    Het klinkt heel dom , maar het is wel zo. Ik mag het wel niet van je zeggen
    "Maar ze is dichterbij dan je denkt"


    Firm believer of all that is magic

    C18 schreef:
    Heel herkenbaar, helaas. En ik ben het ook meer dan zat. En ik zou willen dat ik kon zeggen dat 't allemaal goed komt, maar inmiddels begin ik me dat zelf ook goed af te vragen. Het enige dat werkt voor mij is dat gevoel van leegte, verlangen naar iemand om je heen keihard de grond in te trappen. Soms gaat het het goed in periodes dat je het druk hebt met zaken - nu de toetsweek bijvoorbeeld - maar soms gaat het ook ook grandioos fout en dan wordt het een nacht waarin je jezelf in slaap huilt.
    Dit is dus de voornaamste reden dat ik geen romantische films kijk, omdat ik dan besef wat ik mis..
    Don't give a fuck als mensen me nu een pussy vinden (krul).

    Ik vind je geen pussy, omdat ik je echt helemaal snap. Mijn moeder luistert 's ochtends altijd liefdes liedjes. Ik word daar echt helemaal gek van :S En romantische films kijk ik niet eens, veel te nep.

    xIbrahim schreef:
    Iedereen vind ooit een persoon. Weet je, soms word je gelukkiger van het verliefd zijn dan van de Relatie.
    Het klinkt heel dom , maar het is wel zo. Ik mag het wel niet van je zeggen
    "Maar ze is dichterbij dan je denkt"

    Dan mag ze haar gezicht wel eens laten zien...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pinkpop schreef:
    Ik weet precies wat je bedoelt. Ik ben mijn hele leven al vrijgezel, dus ik snap je punt. En al haat ik het ook om te horen; je moet gewoon afwachten, ooit komt jouw tijd nog. Ik zou je er in ieder geval niet te druk om maken, dat doe ik ook niet. Als je gaat hopen op een vriendin, ga je je alleen maar onzekerder voelen als het niet zo (snel) gaat als jij wil. Maak gewoon lol met je vrienden, dan komt een vriendin later nog wel. (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 12:11 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik heb nu bijna 9 maanden een vriend nou me gevoel is in de loop v/d tijd 2 x zo minder geworden hoor, het willen van een relatie wijst erop dat het leuk is om een relatie te hebben nou echt niet je zit aan 1 iemand vast & het is echt niet leuk meer.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mitch -jah ik ga trap het eventjes omhoog-
    Hoe gaat het nu ?(:
    Al wat beter dan gisteren ?

    & ik wil je de heletijd Mieg noemen D; maar jij bent dat niet D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Mitch -jah ik ga trap het eventjes omhoog-
    Hoe gaat het nu ?(:
    Al wat beter dan gisteren ?

    & ik wil je de heletijd Mieg noemen D; maar jij bent dat niet D;

    Aaawh, jij bent lief.

    Nu gaat het wel weer goed ;)
    Moest dat gisteren gewoon ff kwijt.

    En who the fuck is mieg xD?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 15:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Aaawh, jij bent lief.
    Nu gaat het wel weer goed ;)
    En who the fuck is mieg xD?


    Ahww mooi zo (:

    en Mieg is dus een verdomd goeie vriend van mij die hetzelfde heeft gehad als jou ;P [ik noem hem Mieg, maar hij heet Michael ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ahww mooi zo (:

    en Mieg is dus een verdomd goeie vriend van mij die hetzelfde heeft gehad als jou ;P [ik noem hem Mieg, maar hij heet Michael ;P]

    Aaah oke, nou noem mij maar Mitch als je mij al een bijnaam wilt geven :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Aaah oke, nou noem mij maar Mitch als je mij al een bijnaam wilt geven :P

    Ghehe jou noem ik al Mitch ;D
    Maar, nee in mijn gedachte bedenken ik eerst al wat ik ongeveer wil zeggen, en dan begint het 9 van de 10 keer met; Mieg.. maar jij bent een Mitch ding D; geen dappere dodo [jah dat is hij ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    Ghehe jou noem ik al Mitch ;D
    Maar, nee in mijn gedachte bedenken ik eerst al wat ik ongeveer wil zeggen, en dan begint het 9 van de 10 keer met; Mieg.. maar jij bent een Mitch ding D; geen dappere dodo [jah dat is hij ;D]

    Whahaha waarom een dodo xD? Antwoord maar in een GB, iets makkelijker :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb precies hetzelfde. Allemaal zien ze mij als jongens-meisje, als een maatje om mee te chillen in plaats van een meisje waar je verliefd op zou kunnen worden.
    Ik doe altijd maar alsof het mij niets doet, dat ik het wel lekker relaxed vind zo in mijn eentje, maar stiekem zou ik gewoon ook heel graag willen weten hoe het voelt, met een jongen aan mijn zijde.

    Tsja, het suckt, maar we kunnen er niks aan doen. Heel veel sterkte ermee in elk geval, en je komt echt nog wel eens een meisje tegen. Troost je er dan maar mee dat zij wél betrouwbaar zal zijn, en niet zo iemand die zomaar je hart vertrapt. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb precies hetzelfde. Allemaal zien ze mij als jongens-meisje, als een maatje om mee te chillen in plaats van een meisje waar je verliefd op zou kunnen worden.
    Ik doe altijd maar alsof het mij niets doet, dat ik het wel lekker relaxed vind zo in mijn eentje, maar stiekem zou ik gewoon ook heel graag willen weten hoe het voelt, met een jongen aan mijn zijde.

    Tsja, het suckt, maar we kunnen er niks aan doen. Heel veel sterkte ermee in elk geval, en je komt echt nog wel eens een meisje tegen. Troost je er dan maar mee dat zij wél betrouwbaar zal zijn, en niet zo iemand die zomaar je hart vertrapt. (:

    Dat spijt me voor je. Zulke jongens hebben vast geen doppen in hun ogen.

    Je hebt gelijk, veel meer kan ik ook niet doen en jij ook niet. Tja gewoon wachten en hopen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.