• Meeeh, alweer gezeik van mij. Dat jullie langzamerhand niet gek van mij worden. Maar lief dat jullie dit willen lezen.

    Nouja het is opzich vrij simpel. Ik ben al 5 jaar alleen (dus vanaf het begin van de middelbare tot nu) en ik word er zo tering onzeker van. Ik zie liefde bloeien en liefde vergaan. Harten die worden opgehemelt en kapot worden getrapt. Ik zie mensen hand in hand lopen en ruzie maken. En daar tussen in sta ik. Ik die nog nooit een meisje heeft gezoent, nog nooit een echte relatie heeft gehad. Die die altijd de goede vriend was en dat waarschijnlijk altijd zal blijven. Ik ben er waarschijnlijk niet voor gemaakt om een vriendin te hebben. Zoveel gebroken harten heb ik al gehad in al die jaren. Of ze wouden me niet kwijt of ze konden me niet aan en zo zou ik uren verder kunnen gaan, maar daar heb ik echt geen zin in. Ook als er iets gebeurd dan is het "ach het is mitchell maar". Aan de ene kant is het fijn, maar aan de andere kant laat het wel zien dat ik gewoon de beste vriend ben en blijf. Liefde is mij niet gegunt. En ik weet vrienden zijn beter en blijven beter, maar ze kunnen niet alles wegnemen. Er zijn altijd iets missen, iemand die naast je staat met haar hart. En die leegte kan geen enkele vriend invullen. Ik wil het gewoon een keer meemaken, het hele parcour. Van verliefheid tot de ruzie waardoor het uit gaat. Ik wil weten hoe het is, hoe het voelt. Ik word hier gewoon zo onzeker van. Wat is er mis met mij? Ben ik niet mooi genoeg of ben ik te apart? Moet ik me misschien toch aanpassen om bij de normalen te horen? Waarom veracht je me uberhaupt? Zover ik weet ben ik toch echt een jongen die een goed vriendje zou zijn. Ik luister naar je, praat met je, gooi alles aan de kant voor je, ik zou echt alles voor je doen om je te helpen. Maar waarom ziet niemand dat in? Waarom is het zo moeilijk om even je ogen open te doen en om te kijken.
    Ach, wat maakt het allemaal uit, ik ben en zal alleen blijven...

    P.s. Als je wilt reageren met: "Er is vast wel iemand voor jou" of "Op elk potje past een deksel" dan laat het gewoon. Dat heb ik zovaak gehoord en ik geloof er niet meer in
    P.s.s. Als jullie denken dat ik hiermee een vriendin wil krijgen dan flikker alsjeblieft op, dankje.

    EDIT:


    En weetje wat nog wel het ergste is. Ik heb al mijn emoties weer terug behalve liefde omdat die terwijl ik emotieloos was nog een keer kapot is gemaakt (gebroken hart). Ik ben bang dat die niet zo snel meer terug komt... En dat is zo kut, neem bijvoorbeeld vandaag. Ik was heerlijk aan het chillen met 2 vriendinnen van me, de ene lag lekker bij mij in de armen. Met beide lopen knuffelen, maar pas als je weg gaat realiseer je je dat je er niks van voelde. Dat je het deed omdat je het gewend bent en niet omdat het zo fijn voelt. En dat is erger dan wat dan ook...
    Ik voel niks op relatieniveau voor hun. Tis meer dat ik ook de lucht kan gaan knuffelen, want dat maakt voor mij geen verschil. Ik merk het verschil niet, geen glimlach ofzo helemaal niks

    MEGA EDIT:

    Nikki, als ik toen je post goed had gelezen had ik al zoveel eerder ingezien dat je van me houdt. Wat was ik blind..

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 10:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En weetje wat nog wel het ergste is. Ik heb al mijn emoties weer terug behalve liefde omdat die terwijl ik emotieloos was nog een keer kapot is gemaakt. Ik ben bang dat die niet zo snel meer terug komt... En dat is zo kut, neem bijvoorbeeld vandaag. Ik was heerlijk aan het chillen met 2 vriendinnen van me, de ene lag lekker bij mij in de armen. Met beide lopen knuffelen, maar pas als je weg gaat realiseer je je dat je er niks van voelde. Dat je het deed omdat je het gewend bent en niet omdat het zo fijn voelt. En dat is erger dan wat dan ook...

    EDIT: Ik voel niks op relatieniveau voor hun. Tis meer dat ik ook de lucht kan gaan knuffelen, want dat maakt voor mij geen verschil. Ik merk het verschil niet, geen glimlach ofzo helemaal niks

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 0:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fellatio schreef:
    (...)


    Lieve schat, wees rustig. Ik snap wat je bedoelt. Maar wacht af.
    Ik heb eens een verhaaltje gehoord, hij is best vaag maar probeer het te volgen.

    Liefde is een bos, met grote boompjes en kleine boompjes.
    en jij loopt over een pad, die pad loopt naar de aller grootste boom in het bos. De ware. en naast het pad staan andere bomen maar kleinere, liefde wat slecht afloopt.
    Dwaal je van het pad af, dan ga je naar een kleinere boompje toe, je hebt het even fijn, maar daarna doet het je pijn en je gaat weer terug naar het pad..

    & blijkbaar ben jij slim en blijft op het pad (:

    -uitleggen is niet mijn sterkste ding :$-

    Ik snap de boodschap -knuffelt-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Fellatio: Dat is super mooi beschreven nawww <3


    Life is hard and then we die

    Elk voordeel heeft z'n nadeel.
    Je zegt zelf al alleenzijn ook wel fijn te vinden. Maar het gevoel van 'ik wil ook wel eens een arm om me heen' kan ik wel begrijpen.
    En omdat ik niet mag zeggen dat er echt wel iemand komt... Zal ik dat achterwege laten, al geldt zoiets voor de grootste crimineel en voor de lelijkste boer. Als je goed om je heen zou kijken, zou je dat ook zien.
    Toch kan het zwaar kut voelen als je inderdaad zo zit te kijken, maar het schiet niet of als je er zelf ook geen werk van maakt (a') Maar ga niet zoeken. Geen ja zeggen van 'dan heb ik het maar' of 'ik kan altijd nog terug'.
    Precies jouw verhaal voelde ik tot een jaar geleden. En toen merkte ik ineens dat ze blijkbaar in de rij stonden ;'p En uiteindelijk maakte ik een keuze om inderdaad die arm om me heen te hebben. En zal ik je eens wat vertellen? Ik heb in dat jaar meer gehuild dan daarvoor. Door die ene persoon. Positief, maar ook negatief.
    Het is niet alles, maar zeker niet niks.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ik snap de boodschap -knuffelt-


    (: het komt goed <33

    hoe kut die zin ook is. Later zul je merken dat ik gelijk heb :)

    [en nou ga ik slapen:$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PUKKELxDING schreef:
    @Fellatio: Dat is super mooi beschreven nawww <3


    Dankje (: is niet van mij. zo werd ik op gebeurd door iemand (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    (: het komt goed <33

    hoe kut die zin ook is. Later zul je merken dat ik gelijk heb :)

    [en nou ga ik slapen:$]

    Slaap zacht <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fellatio schreef:
    (...)


    Lieve schat, wees rustig. Ik snap wat je bedoelt. Maar wacht af.
    Ik heb eens een verhaaltje gehoord, hij is best vaag maar probeer het te volgen.

    Liefde is een bos, met grote boompjes en kleine boompjes.
    en jij loopt over een pad, die pad loopt naar de aller grootste boom in het bos. De ware. en naast het pad staan andere bomen maar kleinere, liefde wat slecht afloopt.
    Dwaal je van het pad af, dan ga je naar een kleinere boompje toe, je hebt het even fijn, maar daarna doet het je pijn en je gaat weer terug naar het pad..

    & blijkbaar ben jij slim en blijft op het pad (:

    -uitleggen is niet mijn sterkste ding :$-



    ik hoop nu verschrikkelijk hard dat je gelijk hebt.
    want mitch, jij bent niet de enige in zo'n situatie, hier is er eentje die het nog erger heeft als jij. en ik ga er niet over zijken want het is ochtend en ik moet wel vrolijk blijven hé :3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Komt wel goed allemaal Mitch, ik ben er voor je!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 8:46 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Penelopy schreef:
    (...)


    ik hoop nu verschrikkelijk hard dat je gelijk hebt.
    want mitch, jij bent niet de enige in zo'n situatie, hier is er eentje die het nog erger heeft als jij. en ik ga er niet over zijken want het is ochtend en ik moet wel vrolijk blijven hé :3

    Dan hopen we beide dat ze gelijk heeft en we moeten idd vrolijk blijven


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LENI schreef:
    Komt wel goed allemaal Mitch, ik ben er voor je!

    Dankjewel <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Dan hopen we beide dat ze gelijk heeft en we moeten idd vrolijk blijven


    ja, mijn zorgen negeren en vrolijk blijven is het beste wat ik kan doen. anders komen er alleen maar nog dramatischere topic's als deze, en geloof me daat staat niemand op te wachten.
    maar weet je, ik blijf er in geloven en dat zou jij ook moeten doen. zoveel mensen zijn er niet meer alleen op hun 50ste, dus wij ook niet. ik wil en zal er in geloven dat er eens de ware is. ooit vind ik mijn grote boom, en dat zul jij ook doen.

    en beweer nu niet dat ik een over dreve romanticus ben.(puh)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    ja, mijn zorgen negeren en vrolijk blijven is het beste wat ik kan doen. anders komen er alleen maar nog dramatischere topic's als deze, en geloof me daat staat niemand op te wachten.
    maar weet je, ik blijf er in geloven en dat zou jij ook moeten doen. zoveel mensen zijn er niet meer alleen op hun 50ste, dus wij ook niet. ik wil en zal er in geloven dat er eens de ware is. ooit vind ik mijn grote boom, en dat zul jij ook doen.

    en beweer nu niet dat ik een over dreve romanticus ben.(puh)

    Ik beweer helemaal niks. Meestal stop ik dit ook gewoon weg en negeer het, maar de laatste tijd lukt het niet meer en dat zuigt -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Omdat je teveel vergelijkt Mitchell, daarom. Jij ziet zoveel om je heen gebeuren dat je, je afvraagt waarom dat jou niet overkomt. Het punt is Mitchell, sommige mensen hebben dat geluk, sommige mensen moeten er wat langer op wachten. Uiteindelijk is het, het wachten echt waard Mitch, geloof me :)


    dit is mooi gezegd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik had het al gezegd, maar ik zeg het nog een keer.
    De wereld is groter dan alleen Nederland, ga erop uit, vertrouw in jezelf.
    Als je niet op jezelf vertrouwt en niet inziet dat je het wel waard bent, Mitchell, dan stuur ik je naar een psychiator, want je bent het wel waard, je moet op jezelf vertrouwen.
    Ik zou zeggen, ga op vakantie, leef je uit en wie weet...


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful