• Ik had vandaag en gisteren kamp. En het ontweerde dus ik was met twee vrienden van mij aan het praten buiten onder een af dakje terwijl we genoten van het bliksem (want dat was fucking mooi).
    Komen er twee jongen aan.
    'Sarita! Ja, J vind je leuk,' zei T.
    Ik: 'Ja joh wat jij wilt.' (j is een hele goeie vriend van mij)
    Dus een van mijn vrienden met wie ik aan het praten was L gaat naar J toe. Alleen ik kan liplezen dus ik kon alles van een afstand mee lezen.
    L vraagt: 'Vind jij sarita echt leuk?'
    J: 'Eh, ja, een beetje. ja eigenlijk wel.'
    Dus ik dacht kut. Dit gebeurt nou bijna altijd als ik een beetje goed bevriend word met een jongen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aah, gwn normaal blijven doen (:
    Ik bedoel, ik ken al 2 jaar een jongen, en dat is echt mijn beste vriend en die vind mij leuk, al ruim een half jaar. & het gaat nog steeds goed tussen ons (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat lijkt me echt vervelend.
    Misschien moet je er een keer over beginnen tegen J? Het kan natuurlijk dat je het niet goed hebt 'gelezen'.

    Awwh. Ik begin ook symptonen te ontvangen van m'n allerbeste vriend dat hij verliefd op me is, maar ik niet op hem. Dat is echt vervelend. Ik denk dat je gewoon zo snel mogelijk eerlijk moet zijn, ga ik ook doen. des te langer je wacht, des te harder het aankomt bij hem.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 21:59 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Incubus schreef:
    Dat lijkt me echt vervelend.
    Misschien moet je er een keer over beginnen tegen J? Het kan natuurlijk dat je het niet goed hebt 'gelezen'.

    Dat betwijfel ik. Sinds een paar weken gedraagd hij zich ook anders bij mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien heb je een fout gemaakt tijdens het liplezen? (krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dat heb ik op 't moment ook met 2 goede maatjes van me.
    Facking irritant.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja, dat heb ik ook veel te vaak en dan duw ik ze van me weg en dan verlies ik ze. Gebeurt steeds weer


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ja, dat heb ik ook veel te vaak en dan duw ik ze van me weg en dan verlies ik ze. Gebeurt steeds weer


    Eindelijk iemand met wie ik kan kan praten.

    Blijkbaar was mijn beste vriend eerder ook op mij. Dat had hij aan L en I toen verteld. Die zeiden het gisteren weer tegen mij. Volgens hun vind hij mij nog steeds leuk maar dat geloof ik dan weer niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Eindelijk iemand met wie ik kan kan praten.

    Blijkbaar was mijn beste vriend eerder ook op mij. Dat had hij aan L en I toen verteld. Die zeiden het gisteren weer tegen mij. Volgens hun vind hij mij nog steeds leuk maar dat geloof ik dan weer niet.

    Heb je hem dan van je weggeduwd?
    Dat kan nog steeds toch? Gedraagt hij zich nog steeds iets anders?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn vriendschap tussen een jongen is daardoor verpest, en nog steeds moet ik hem duidelijk maken dat ik hem niet zie zitten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Heb je hem dan van je weggeduwd?
    Dat kan nog steeds toch? Gedraagt hij zich nog steeds iets anders?


    Ik heb een jaar geleden mijn aller beste vriend weg geduwd. Damn ik mis hem nog elke dag als vriend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Ik heb een jaar geleden mijn aller beste vriend weg geduwd. Damn ik mis hem nog elke dag als vriend.

    Misschien eens terug contact zoeken?
    Ik weet hoe het voelt hoor. Ik heb nu weer wat contact met mijn beste vriend, maar de echte vriendschap ben ik verloren. Het doet me pijn omdat hij nu bijna beste vrienden is met een vriendin van mij


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right