• Wat vinden jullie ervan als je vader is gestorven en je moeder heeft een nieuwe vriend. Mijn vader is dus gestorven en mijn moeder heeft na vier jaar een nieuwe vriend. Zelf durf ik het niet echt te zeggen tegen klasgenoten omdat ze altijd wel een nare opmerking klaar hebben liggen.
    Maar wat vinden jullie ervan?

    Waarschijnlijk is het in het begin wel even wennen, maar het is normaal dat je na een tijd op zoek gaat naar een nieuwe partner. Dat betekend noch niet dat je moeder je vader zal vergeten, dat zal ze vast en zeker niet! En jij vind haar nieuwe partner ook leuk, dat is alleen maar positief toch? (:


    All was well.

    ik vind het mooi voor haar. ik ken iemand die na een half jaar al een nieuwe vriend had, aan een kant vond ik dat natuurlijk goed al vond ik dat wel heel snel. 4 jaar vind ik heel netjes en ik zou blij zijn voor je moeder, ze verdient wel een beetje geluk na zoveel verdriet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Created schreef:
    Nee, ik vind dat niet raar. Juist super dat je moeder na 4 jaar van iemand anders kan houden. Alleen maar mooi..


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Asleep schreef:
    Ja, ik snap dat dat raar is voor jou, maar is het niet leuk dat jouw moeder opnieuw geluk vindt? (:


    Love isn't blind, It's retarded.

    het is misschien niet zo leuk voor jou, maar ik vind dat dat wel normaal is.
    het is 4 jaar geleden, ze zal hem nooit vergeten, maar ze kan altijd opnieuw verliefd worden... dus ik vind het helemaal niet raar ofzo. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Tja, het is inderdaad een hele lastige situatie en als ik jou was zou ik het ook niet duven te vertellen in het openbaar. En ik zou die man nooit kunnen accpeteren en echt vreselijk boos worden op m'n ma! -neem mij liever niet als voorbeeld-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Het is niet raar,maar of je er blij mee bent is een 2e. Zelf maakt ik het nu mee(mijn moeder is overleden en mijn vader heeft een nieuwe vriendin) en ik vind het niks. Maar als jij er geen probleem mee heb zou ik niet weten waarom je het niet zou vertellen,hoewel ik ook niet zou weten waarom je het aan je klasgenoten vertelt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik begrijp dat het raar is. Maar het is ook mooi dat je moeder geluk vind bij iemand anders.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Het is niet raar, maar misschien wel moeilijk/vervelend voor je. Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor man het is.

    Ik vind het echt heel erg voor je dat je vader gestorven is. Mijn vader heeft ons verlaten en mijn moeder heeft ook een nieuwe vriend en daar is echt niks mis mee. Zolang zij zich er goed bij voelt en jij ook, en zolang ze het niet forceren, is er toch helemaal niks mis mee? Ik hoop dat het goedkomt!


    Where there is a sea there are pirates...