• Wat vinden jullie ervan als je vader is gestorven en je moeder heeft een nieuwe vriend. Mijn vader is dus gestorven en mijn moeder heeft na vier jaar een nieuwe vriend. Zelf durf ik het niet echt te zeggen tegen klasgenoten omdat ze altijd wel een nare opmerking klaar hebben liggen.
    Maar wat vinden jullie ervan?

    Ja, ik snap dat dat raar is voor jou, maar is het niet leuk dat jouw moeder opnieuw geluk vindt? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind het niet vreemd. Ze houd natuurlijk nog wel van je vader maar heeft een nieuwe liefde ontmoet. Ik vind dat eerlijk gezegd niet vreemd.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Asleep schreef:
    Ja, ik snap dat dat raar is voor jou, maar is het niet leuk dat jouw moeder opnieuw geluk vindt? (:


    Het is wel leuk. Want zelf vind ik de nieuwe vriend van me moeder heel leuk. Ik wil gewoon weten wat andere ervan vinden. (:

    Asleep schreef:
    Ja, ik snap dat dat raar is voor jou, maar is het niet leuk dat jouw moeder opnieuw geluk vindt? (:


    Ik zou blij voor haar zijn en die nieuwe vriend accepteren.


    Food.

    Nee, ik vind dat niet raar. Juist super dat je moeder na 4 jaar van iemand anders kan houden. Alleen maar mooi..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Het ligt aan je moeder.
    Op het eerste gezicht vind ik het niet raar. Ik vind het wel normaal. Er zijn wel mensen die sneller een nieuwe partner hebben (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Created schreef:
    Nee, ik vind dat niet raar. Juist super dat je moeder na 4 jaar van iemand anders kan houden. Alleen maar mooi..


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet raar, het is juist heel fijn dat ze een nieuwe vriend heeft! Zeg nou zelf, je hebt meer aan een blije moeder dan aan een verdrietige moeder!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het niet raar!


    <3

    Ja, ik snap je wel.
    Ik heb ook mijn vader verloren en mijn moeder heeft nu ook weer een nieuwe vriend die ook echt bij ons is ingetrokken.
    Soms ben ik wel bang dat ze mijn vader vergeten is, maar dat lijkt me toch niet logisch. Ze heeft twee kinderen van hem, dus zo iemand vergeet je niet en mensen kunnen van meerdere mensen houden.

    Iedereen bij mij op school (mijn school telt maar 50 leerlingen ;'p) weet dat de man die mee komt voor de rapportbesprekingen niet mijn vader is en dat mijn vader dood is, maar ik vind het niet erg. Ze zeggen er niets lulligs over. Soms komt er wel iets uit wat raar overkomt, maar dat is dan niet zo bedoeld, maar ze mogen het van mij best weten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind het sneu voor jou! Sterkte ermee.


    Me and you living under a paper moon.

    ILOVEROBBERT schreef:
    Ik vind het niet vreemd. Ze houd natuurlijk nog wel van je vader maar heeft een nieuwe liefde ontmoet. Ik vind dat eerlijk gezegd niet vreemd.


    None but ourselves can free our minds.

    Created schreef:
    Nee, ik vind dat niet raar. Juist super dat je moeder na 4 jaar van iemand anders kan houden. Alleen maar mooi..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou juist willen dat mijn moeder een nieuwe vriend zou hebben, dat maakt haar ook gelukkig en dat geeft haar steun -als het een leuke man is dan, hè-. Mijn vader is nu 5,5 jaar overleden ook. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn vader is ook 4 jaar geleden gestorven. Mijn moeder is toen verliefd geworden op een vriend van haar. Zijn kinderen zaten toen ook bij mij op school. Ik heb er soms nog wel moeite mee. Mijn moeder heeft sinds die tijd ons hele intrieur veranderd, Echt alles! Ze doen ook veel samen. Maar meestal is hij wel aardig. Bij mij op school doen ze daar niet moeilijk over. Alleen in mijn klas zitten al 2 andere die het zelfde hebben mee gemaakt.
    Je moeder houdt nog gewoon van je vader hoor, alleen ze is nu gewoon verliefd. Zelf ben ik vaak bang dat mijn moeder niet meer van mijn vader houdt maar dat is natuurlijk onzin

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 20:16 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."