• Weee, ik ben zwaar addicted aan dit nummer. Heerlijk om mee te zingen! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Jaaaaaaaaaaaaa (wbw)



    (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)


    (wbw)

    *dies*
    :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    *dies*
    :9~


    Hehehehe. Atleast we still dine together in the afterlife then, cause I died right there and then!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    *dies*
    :9~


    Weet je wat ik me trouwens net herinner? Op dit nummer van DP kreeg ik die klote kliko tegen m'n scheen aan in die pit! ;o


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Weet je wat ik me trouwens net herinner? Op dit nummer van DP kreeg ik die klote kliko tegen m'n scheen aan in die pit! ;o

    Wat moet een kliko nou weer in een pit (clown)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Wat moet een kliko nou weer in een pit (clown)


    ... :'D

    Ik weet alleen nog dat we om 4 uur 's nachts in de metaldome stonden en een kliko slachtoffer was gevallen. Troep lag dus echt óveral in de zaal en dat ding hadden ze een pit omheen gevormd, waarin 'ie heen en weer geschopt werd. Zo nu en dan ging er een dappere vogel onder gejuich opzitten en werd dan zo hard mogelijk heen en weer geschopt. Maar op een gegeven moment lette ik net even een halve seconde niet op, en daarin kwam die ongenadig hard tegen m'n scheen aan. Blauwe plek is nu pas minder aan 't worden. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hahahah nu heb ik dat liedje weer de hele tijd in mijn hoofd!:"D


    everything, in time

    Sevenfold schreef:
    (...)

    ... :'D

    Ik weet alleen nog dat we om 4 uur 's nachts in de metaldome stonden en een kliko slachtoffer was gevallen. Troep lag dus echt óveral in de zaal en dat ding hadden ze een pit omheen gevormd, waarin 'ie heen en weer geschopt werd. Zo nu en dan ging er een dappere vogel onder gejuich opzitten en werd dan zo hard mogelijk heen en weer geschopt. Maar op een gegeven moment lette ik net even een halve seconde niet op, en daarin kwam die ongenadig hard tegen m'n scheen aan. Blauwe plek is nu pas minder aan 't worden. :'D

    Awh arme kliko <3 Wat een pijn zal die gehad hebben, de schaamte ook vooral..
    En arme nance natuurlijk mhuaua (clown)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Awh arme kliko <3 Wat een pijn zal die gehad hebben, de schaamte ook vooral..
    En arme nance natuurlijk mhuaua (clown)


    Dat ding was een keiharde bikkel man! Echt, ze hebben er van 3 tot 5 tegen lopen trappen en doen met weet ik veel hoeveel man, en het enige wat ze lukte was hem vies krijgen en een deel van de deksel breken (onder een hoop gejuich natuurlijk), maar zelfs toen bleef het even moeilijk om 'm te slopen en ging de metaldome dicht. :'D


    Progeny schreef:
    Hahahah nu heb ik dat liedje weer de hele tijd in mijn hoofd!:"D


    Nananana -a-
    Komt omdat ik 'm ook de hele tijd in m'n hoofd heb, daardoor aan dat moment moest denken, en daardoor weer dit topic op schopte. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Nananana -a-
    Komt omdat ik 'm ook de hele tijd in m'n hoofd heb, daardoor aan dat moment moest denken, en daardoor weer dit topic op schopte. :'D

    Kliko's ftw! *O*


    -

    Yes I need this.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Yes I need this.


    My pleasure. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.