• Het begon allemaal al vanacht, ik kon helemaal niet slapen, was misselijk en had keelpijn. Toen ik op school aan kwam had ik nog steeds keelpijn en was ik er slaperig, zo ging de rest van de dag op school ook. Toen ik aan het eind van de dag gym had regende het heel hard, en je raad het al de gymzaal was buiten. Toen de gymleraar na een kwartier eindelijk kwam gingen we gymen. Anderhalf uur later toen de gymles klaar was waren de kleren nog steeds niet droog en zat het dus heel k*t.

    Das indd kut -.- Ik had vandaag ook zo'n dag '.-

    Het begon gister, toen viel k bijna van een trap van 3 treedjes. Vandaag zware tas vr sgool-.- Ik blij, want ik had laatste vry, gaat et regenen xS Ik was vanmorguh mt de auto mr dan moest k een uur w88 en hd k gn zin in, dus ging met de metro. Aangezien et station ver weg was, ging k met de bus. En toen stond ik opeens op station Kraaiennest in plaats vn Ganzenhoef-.- Dus k met metro 53 nr Diemen-Zuid, dus bn zeiknak thuis gekomuh xS
    En k was 5 vr 3 thuis, hd net zo goed kunne w88 op sgool-.-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.