• Hello.
    Ik zou graag een verhaal schrijven, zoiets als een boek zeg maar. Ik zou dat graag doen, een boek schrijven, uitbrengen, maar goed, dat is misschien hoog gegrepen.
    Maar ik weet helemaal geen thema waarover ik kan schrijven. Weet iemand een onderwerp om over te schrijven? Daarover zal ik dan informatie zoeken enzo, zodat het een realistisch verhaal wordt, snap je.
    Liefst iets in de aard van drama ofzo.
    Klinkt veeleisend maar goed, kort samengevat:
    Weet iemand een thema om een verhaal rond te schrijven?

    Fanfiction? Zeg maar Justin Bieber? Zelf schrijf ik over hem verhalen en ik zelf vind ze realistisch.

    Tjah, je kan natuurlijk fantasie, romantiek, allerlei dingen en je kan dingen combineren.
    Ik zou iets schrijven wat bij jou past


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    1707 schreef:
    Fanfiction? Zeg maar Justin Bieber? Zelf schrijf ik over hem verhalen en ik zelf vind ze realistisch.

    Nee, eerder iets wat niets met sterren/idolen te maken heeft, maar het leven van een normaal persoon zeg maar ;x

    1707 schreef:
    Fanfiction? Zeg maar Justin Bieber? Zelf schrijf ik over hem verhalen en ik zelf vind ze realistisch.


    als ze een echt boek wil schrijven gaat fanfic niet gaan. en jdb, jb, r-patz en wie dan ook gaat helemaal afgewezen worden.


    hm: kies iets zoals... een meisje dat graag een of andere onmogelijke, gekke job wilt en daar alles voor wilt doen?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ^ Fanficton moet je sowieso niet doen, wil je het boek uitgeven :')

    Ik zou iets doen wat jij erg aanspreekt. Misschien kun je beginnen met het bedenken van personages. En dan niet alleen van "dit is Piet en hij heeft bruin haar". Nee, wat voor iemand is Piet? Waar valt hij op? Wat zijn zijn slechte eigenschappen? Wat zijn zijn eigenaardigheden enz..
    Misschien word het makkelijker voor je om vanuit daaruit een verhaal te beginnen. Succes! (:


    ars moriendi

    In ieder geval GEEN fanfiction. Als je echt iets wilt bereiken met je verhalen moet je geen fanfiction gaan schrijven.
    Ik zou zeggen; schrijf wat in je opkomt. Luister naar je favoriete muziek, ga een keer mensen kijken, en alles wat je inspiratie geeft moet je opschrijven, meteen opschrijven. Al zijn het maar kleine ideetjes. En dan kun je later gaan kijken of die ideetjes echt leuk zijn voor een verhaal en dan kun je het verder gaan uitwerken. (:
    Zo doe ik het altijd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)