• Maar ik heb zoon zin in de laatste dag school!, ik heb al gedaan van vorige week dinsdag maar morgen moet ik gewoon een halve dag naar school voor rapport enzow. En ik heb er echt zin in, ik heb zelfs zin in volgend jaar. But yeah, héhé nu ga ik wel genieten van rust en vrede.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:40 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik snap je stiekem wel. Ik heb vandaag zelfs heel vrolijk een nieuwe agenda gekocht. (:


    Felix

    Ik moet morgen ook mijn rapport halen (nerd)
    Dan ben ik 10 min in school, en donderdag nog eens terug voor klassenactiviteit. ;)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ja raar kind (cat)


    Haha ik heb ook wel zin in de laatste schooldag, dat is voor mij donderdag :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Ik ook hoor!
    Heb vanaf donderdag tot en met volgende week woensdag toetsweek nog. Joepie! (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    You're weeeeird. Ik kan niet wachten totdat school eindelijk afgelopen is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Haha, ik heb de mijne er al op zitten :P Alleen vrijdag nog rapport halen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Crusoe schreef:
    Ja raar kind (cat)


    Haha ik heb ook wel zin in de laatste schooldag, dat is voor mij donderdag :Y)

    ik heb morgen schoolreis naar bobbejaanland, vanaf volgend schooljaar mag ik een weekje naar londen / parijs / keulen, dresden, praag / rondreis turkije


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Crusoe schreef:
    Ja raar kind (cat)


    Haha ik heb ook wel zin in de laatste schooldag, dat is voor mij donderdag :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Op dit moment lijkt school een brandende hel voor me, maar morgen gaan we op schoolreis dus dat is wel leuk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb ook zin in volgend jaar hoor! Dus zijn we samen een raar kind ;D


    Forever.

    Morgen is mijn laatste dag school en daar heb ik ook wel zin in. Dan heb ik mijn afscheidmusical, en ik heb ook best wel een zin in volgend jaar. Een nieuwe start.


    Neem risico's

    Ik heb ook zin in volgend jaar. Eindelijk aan mijn rechten studie beginnen...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.