• Het begint nu ook hier te regenen. Echt heel raar. Het word donker en meteen: regen. Nog geen onweer hier. Maar dat zal dan nog wel komen.


    Follow your dreams. They know the way.

    Hier gaat het zo ook beginnen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    hier is het net begonnen...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Het weer veranderd snel. Opwarming van de aarde. (krul)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Cool :D
    Ik hoop dat het vanavond ook nog hier gaat onweren of hagelen of regenen of zoiets.

    Volgens buienrader komt er in Nijmegen helemaal geen regen + onweer. Hoewel, nu komt er iets op ons af, maar dat komt pas nachts waarschijnlijk.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 18:32 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FireDust schreef:
    Het weer veranderd snel. Opwarming van de aarde. (krul)

    Aha okee *wist ik niet*


    Follow your dreams. They know the way.

    Marrow schreef:
    Hier gaat het zo ook beginnen.


    They fell in love, didn't they?

    FireDust schreef:
    Het weer veranderd snel. Opwarming van de aarde. (krul)


    Euhm? Nee, dat heeft iets te maken met de temperatuur en de wrijvingen van twee dingen, al weet ik niet wat :') Het kan altijd plots beginnen met regenen na een warme zomerdag.


    Olive

    Hier is 't aan 't overtrekken + donder en bliksem. Maar regen is er nóg niet, maar dat zal denk ik niet lang meer duren. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Toetanchamon schreef:
    Hier is 't aan 't overtrekken + donder en bliksem. Maar regen is er nóg niet, maar dat zal denk ik niet lang meer duren. (:

    Ik wil ook onweer! (krul)


    Follow your dreams. They know the way.

    Vanochtend werd ik wakker gemaakt door de onweer, maar het wordt nu alweer donker =(


    Today will be Girl's Day party with you~

    Authors schreef:
    (...)

    Euhm? Nee, dat heeft iets te maken met de temperatuur en de wrijvingen van twee dingen, al weet ik niet wat :') Het kan altijd plots beginnen met regenen na een warme zomerdag.

    Dan zijn mijn leerkrachten niet meer zo slim :|


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Hier is een wolk te zien. Hopelijk blijft het zo. Ik wil straks nog buiten zitten. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Het is nu aan het donderen ._.


    Today will be Girl's Day party with you~

    FireDust schreef:
    (...)
    Dan zijn mijn leerkrachten niet meer zo slim :|


    Als ze hebben gezegd dat dit komt door de opwarming, zijn ze inderdaad niet zo slim nee :'D Maar bv. In een tropisch regenwoud waar het ook rond de dertig tot de veertig is, zijn er ook altijd hevige stormen en met gisteren en vandaag, krijgen wij ook zoiets (:


    Olive