• Het begin hier zo te onweren en opeens horen we zo harde bonzen en dat zijn van die hagelstenen van enkele centimeters groot. We trokken de deur open om even te kijken en ze vliegen met veel geweld naar ons toe. What the ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, bij mij is het ook zo ;o


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij tropische hitte hoort nu eenmaal ook tropisch onweer. :D En da's altijd wel heftig.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 18:35 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    -Gaat het huis baricaderen-
    Kom maar op (krul)


    Olive

    Toetanchamon schreef:
    Bij tropische hitte hoort nu eenmaal ook tropisch onweer. :D En da's altijd wel heftig.
    Haha onweer had ik wel verwacht, maar door die keien van hagel was ik toch wel even mindfucked.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja dat is omdat ze weer omhoog geblazen zijn en opnieuw in de wolken tot grotere ijskristallen gevormd werden. En dan werden ze zo groot dat ze niet volledig smolten voor ze de grond raakten. Kan gebeuren.
    Wie heeft er nu een 52 voor aardrijkskunde hé

    Ik hoor het nu ook al donderen maar het regent nog niet xD

    Muwhah ik hoor onweer aankomen dan ga ik gelijk in mijn balkon staan gek

    ILoveLilian schreef:
    Muwhah ik hoor onweer aankomen dan ga ik gelijk in mijn balkon staan gek
    Haha deed ik ook. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capulet schreef:
    Ja dat is omdat ze weer omhoog geblazen zijn en opnieuw in de wolken tot grotere ijskristallen gevormd werden. En dan werden ze zo groot dat ze niet volledig smolten voor ze de grond raakten. Kan gebeuren.
    Wie heeft er nu een 52 voor aardrijkskunde hé
    Ja maar die haar examens zijn echt altijd zo moeilijk hea.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Haha onweer had ik wel verwacht, maar door die keien van hagel was ik toch wel even mindfucked.

    Check dit eens, de hagel die er bij jou valt zul je plots wel miezerig vinden dan. ;D
    Vreselijk groot!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Passerby schreef:
    (...)Ja maar die haar examens zijn echt altijd zo moeilijk hea.

    Echt hé msdkjfmdkj.

    Toetanchamon schreef:
    (...)
    Check dit eens, de hagel die er bij jou valt zul je plots wel miezerig vinden dan. ;D
    Vreselijk groot!
    Ik kan niet zo heel goed zien hoe groot ze zijn omdat er veel meer bij elkaar liggen dan dat het hier deed. Hier waren het precies keitjes, meer kan ik niet zeggen.
    Btw dat zwembad zou ik niet willen kuisen met die halve boom daarin.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capulet schreef:
    (...)
    Echt hé msdkjfmdkj.
    Was ook altijd zo bij mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kijk zo uit naar zulk weer _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    OMG die wil ik ook het is hier egt fucking heet en benauwd!! ze zeiden dat het bij ons om 5 uur ging regenen nou... er is nog geen druppel gevallen:(


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.