• Jippie, het is bijna zover! =D
    Nog vanavond en morgen leren, donderdag een laatste examen afleggen en tegen de middag ben ik er vanaf!
    Ja, sorry voor dit topic hoor, maar er zijn al zoveel vakantie topics geweest dat ik toch ook wel nood had aan een einde examens, eindelijk vakantie topic! Dus wie viert met me mee dat hij donderdag of vrijdag een laatste examen moet afleggen?! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja ikke! *O*


    Life is hard and then we die

    Ik heb het al lang gevierd man.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vier voor jullie:)


    Food.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja ikke! *O*

    Toch nog iemand _O_


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tja, een zware toetsweek telt vast ook wel mee. :'D
    Ik ben vrijdag ook klaar! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Emerge schreef:
    Ik vier voor jullie:)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik zal wel voor jullie vieren. Ben namelijk al klaar. (bloos)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mudblood schreef:
    Tja, een zware toetsweek telt vast ook wel mee. :'D
    Ik ben vrijdag ook klaar! *O*

    Jup, die telt ook! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Morgen mijn laatste _O_ en ik vier het met op vakantie gaan op donderdag hihi


    As travars

    Ik heb gewoon zin om een feestje te vieren (nerd)
    Ik ben ook al klaar c:
    Morgen krijg ik het rapport...


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Feeeeestjeeeeeeeeee! Al diegene die gedaan hebben, laten we lekker feesten (yeah)
    Al is mijn laatste examen wel een ramp geworden :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik kreeg vandaag mijn rapport en hoef onze school nu twee maand niet te zien (dance)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marrow schreef:
    Ik heb het al lang gevierd man.


    Gradually, then suddenly..