• De stelling van vandaag luidt:
    Jongeren moeten medezeggenschap krijgen in het schoolbestuur.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eens,
    tegenwoordig denkt het schoolbestuur dat ze fantastisch goed bezig zijn met hun regels 'leuke activiteiten' , maar dat is dus absoluut niet zo.
    Misschien als ze ook eens naar onze mening zouden luisteren dan zouden er goede regels gevormd kunnen worden waar zowel het schoolbestuur als de leerlingen akkoord mee zijn en dan zouden leerlingen automatisch weer terug graag naar school gaan en zich beter aan de regels houden.
    En nog zoiets.
    Op mijn school houden ze een zogenaamde 'gwp' week, waarin er geen lessen zijn en allemaal 'leuke' dingen te doen zijn.
    Maar hoewel wij er voor moeten betalen, is er misschien op de hele week één leuke activiteit. Als ze dan perse een lesloze week willen houden, kunnen ze toch beter eens luisteren naar wat wij écht leuk vinden?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    In principe wel, maar dan tot op zekere hoogte.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Asleep schreef:
    Er is toch al een leerlingenraad? -bij ons toch(krul)-


    None but ourselves can free our minds.

    We hebben al een leerlingenraad


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Bij ons is dat niet :') Dus voor mijn school; eens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, een leerling kan tips ofzo geven, maar uiteindelijk moeten ze gewoon hun school volgen, anders worden er opeens veel vrije dagen ingesteld ofzo (cat)

    Asleep schreef:
    Er is toch al een leerlingenraad? -bij ons toch(krul)-


    ja, ik zet er zelfs in ^.^


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    LizzyTennant schreef:
    ik vind van wel:Y)
    Die zitten toch op de school, ze kunnen best hun ideeën zeggen en dan kijken of ze haalbaar zijn:Y)


    Food.

    Dat heeft onze school al...?
    Zolang leerlingen niet echt iets te zeggen hebben maar wel hun mening mogen geven, vind ik het wel goed. Niet alle jongeren zijn namelijk even serieus wat dit soort zaken betreft, maar soms hebben ze toch een beter zicht op dingen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Asleep schreef:
    Er is toch al een leerlingenraad? -bij ons toch(krul)-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Atmosphere schreef:
    Nee, een leerling kan tips ofzo geven, maar uiteindelijk moeten ze gewoon hun school volgen, anders worden er opeens veel vrije dagen ingesteld ofzo (cat)

    Ik denk niet dat een school instemt met vrije dagen (:

    Ik ben het met de stelling eens, en ook op mijn school is er een leerlingenraad. Ik hoor alleen nooit dat ze ons echt hebben geholpen, dus of iedereen moet medezeggenschap krijgen of er moet beter naar ze geluisterd worden.

    Wij krijgen veel inzeg op school eigenlijk... mogen beslissen welke examens we wanneer hebben enzo...


    When I was born the devil said damn competition >.<

    I agreee. :Y) Alleen die bestaat op veel scholen toch al?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eens, want bij ons hebben we dat, aan de hand van de LOL-groep. (LOL staat voor Luisterend Oor voor Leerlingen) :Y)
    En ook nog eens de leerlingenraad :Y)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 15:06 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Hmm, eens(A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)