Damn, bedankt voor jullie reacties, stiekem hebben jullie me daardoor nieuwe moed gegeven om door te zetten. Echt ontzettend bedankt!
@ Junns:
Jeugdzorg heeft me naar het OOOC (een open-instelling) gestuurd vorig jaar, dus ze hebben me wel tijdelijk een keer uit huis gehaald. (Niet dat het hielp.) Het was eigenlijk meer een straf omdat ik niet naar school ging in de plaats van een oplossing omdat het niet zo goed liep thuis, maar van de gehele situatie wisten ze nog niets toen.
Tijdens mijn periode in het OOOC heb ik mijn consulente van de Jeugdzorg gecontacteerd dat ik niet meer thuis wou zijn en dat ik eventueel naar een pleeggezin wilde, maar ze nam het niet serieus en dat neemt ze nu nog altijd niet. Ze denkt dat het het beste is als ik gewoon thuis ben en samenleef met mijn ouders opdat het beter wordt, waarvan ze niet doorheeft dat die tactiek al héél lang faalt.
Verder ken ik geen opties die me mogelijk uit huis kunnen plaatsen.
(Oh ja, misschien handig om te weten ma familie is geen optie omdat ze me verachten omdat er zoveel vuile roddels in de familie rondgaan.)
Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.