• Ik weet ik luister aparte muziek dan meeste meiden die naar jank muziek luisteren wat vind je van deze muziek ik vind super ben al 5 jaar lang fan !

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:28 ]

    Bloeddd schreef:
    (...)

    is normale vraag


    Ja nee aan een meisje vragen die je niet ken of je trio wil..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    Gooddd and you?
    headbang-


    same ik vermoed dat dit meisje uit is op seksverhaaltjes; stel jouw story aan haar voor.


    We're all mad here.

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    Oeh ik wil, ik wil!

    BTW zwaar sarcasme mensen.


    is goed kom kom

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik wil het alleen met jou dan :$ niet met haar :$


    Jaaa<33


    OT: ik geloof niet dat je echt zo bent waarschijnlijk weet je nu pas net wat seks is.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Styles schreef:
    aahw we zitten al bijna op de 300., straks moeten we ook nog een nieuw topic gaan openen., xD


    doen we

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ja nee aan een meisje vragen die je niet ken of je trio wil..


    Redelijk normaal, hoor


    We're all mad here.

    Okey guys, ik vind het wel weer mooi geweest =') Het is mij wel duidelijk dat het hier om een grapje gaat, dus, laten we allemaal gewoon weer reageren op het onderwerp van het topic. *geeft zichzelf ook een tik op 'r vinger*

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 23:19 ]


    Life is hard and then we die

    Padawan schreef:
    (...)

    Redelijk normaal, hoor


    Sarcasme mag ik hopen voor je


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Styles schreef:
    aahw we zitten al bijna op de 300., straks moeten we ook nog een nieuw topic gaan openen., xD


    Dat doen we :3

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 23:19 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind het kutmuziek.


    Opgeven is geen optie.

    PUKKELxDING schreef:
    Okey guys, ik vind het wel weer mooi geweest =') Het is mij wel duidelijk dat het hier om een grapje gaat, dus, laten we allemaal gewoon weer reageren op het onderwerp van het topic. *geeft zichzelf ook een tik op 'r vinger*

    Lukt mij niet meer denk ik xD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Styles schreef:
    aahw we zitten al bijna op de 300., straks moeten we ook nog een nieuw topic gaan openen., xD

    Wij zijn goed (cool)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    ik wil aleen even zeggen ik wil geen trio en enigste jongen waar ik mee doe is me vriend ,,, klaar we gaan weeer ontopic zoals boven staat ja waren maar grapjes maar is wel genoeg geweest xd

    FireDust schreef:
    (...)
    Wij zijn goed (cool)


    We are wbw
    an @Boeddd waar woon je wbw oostblok ofs?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain