• Ik ben het een beetje zat om voetbal stories te schrijven en toen kreeg ik opeens een idee om een one direction story te gaan maken. En nu heb ik even jullie hulp nodig.

    […] is de dochter van een bekende producer. Ze heeft een oudere broer genaamd, Alexander, Alex. One Direction is een band die nog nooit een CD heeft uitgebracht. Hun allereerste CD zal worden opgenomen in de studio van […] haar vader. Maar vlak voordat de jongens arriveren sterft hij en staan […] en Alex er alleen voor om de jongens te begeleiden bij het opnemen van hun cd.


    Naam hoofdpersoon (meisje, engels)?
    Eventueel andere naam broer?
    Titel?
    Naill of Liam?
    Naam voor het label (like warner bross of Universal)?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    Ik ben het een beetje zat om voetbal stories te schrijven


    (huil)(huil)(huil)

    Nee, mij lijkt het wel een leuk idee :9~

    En de rest; geen idee*O*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik vind het een mooi idee, wil je me waarschuwen als je begint? + neem NIALL maar (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Poppins schreef:
    ik vind het een mooi idee, wil je me waarschuwen als je begint? + neem NIALL maar (:


    Zal ik doen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Poppins schreef:
    ik vind het een mooi idee, wil je me waarschuwen als je begint? + neem NIALL maar (:

    -zou, je mij ook willen waarschuwen?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Naam hoofdpersoon (meisje, engels)? Poppy, Elisabeth, Annabeth, Grace, Charlotte, Jessica, Annabelle, Isabelle, Morgan, Nikki, Norah, Jade, Madeline, Ellis, Angelique, Moncia, Mona, Michelle, ... Als je er nog wilt, moet je gewoon 'Engelse meisjesnamen' intypen op Google, zo vind ik die van mij altijd (:
    Eventueel andere naam broer? Anthony, Timothy, Luke, Lucas, David, Peter, ... Hetzelfde als bij de meisjesnamen, maar ik vind Alexander wel een mooi naam ^^
    Titel? Gosh, ik zit al zo'n vijf minuten te denken, maar ik vind er echt geen D: ! Ik ben nooit goed geweest in het verzinnen van titels. Ik weet niet of het helpt, maar meestal neem ik een strofe van een liedje dat me erg aan het verhaal doet denken als titel (': .
    Naill of Liam? Neem Niall maar :B
    Naam voor het label (like warner bross of Universal)? Uh, Platinum? Of... Musique Mondiale (geen idee waarom ik zo opeens in het Frans begin), Spectaculair. Voor de rest vind ik niets xd.

    Thihihi, waarom ben ik toch zo blij met al die nieuwe One Direction verhalen? OHJA. Omdat ze er allemaal ontzettend leuk uitzien, net zoals die van jou (; . Laat je het me weten wanneer je eraan begint?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.