• Er is best een grote kans dat ik een bespreek geval sta
    Ik sta 3 5ven waarvan er 2 niet meer op te halen zijn omdat ik daar al alle cijfers van heb, of ik moet een 7 voor Engels halen, maar die kans is niet zo groot
    Voorderest sta ik 4 6sen
    7 7vens
    en 1 8
    Zou ik daarmee toch overgaan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    BloodyGum schreef:
    (...)

    wat voor gram moet je dan kunnen?


    ???


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    ???

    Alle gram van dit hoofdstuk, maar iok had het vanmorgen al


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Alle gram van dit hoofdstuk, maar iok had het vanmorgen al


    Ow.

    Even over je punten; in welke klas zat je en welk niveau?


    Happy Birthday my Potter!

    Bij ons is het zo dat wanneer je 3 5en hebt sowieso niet overgaat. Met 2 5en en minimaal twee zevens als composatie kun je toch over zijn, behalve als de 5en in wiskunde, nederlands en engels zitten. Maar ik weet niet hoe het bij jou is. Dus ik hoop voor je dat je over bent (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 17:26 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ow.

    Even over je punten; in welke klas zat je en welk niveau?

    in de tweed evan het Atheneum+


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    bij ons blijf je zitten met 3 tekorten (een 5 is 1 tekort, een 4 2, en daaronder ben je dood O,o)


    Alis volat propriis

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    in de tweed evan het Atheneum+


    Bij ons zou je dan gewoon over gaan


    Happy Birthday my Potter!

    Shizen schreef:
    Bij ons is het zo dat wanneer je 3 5en hebt sowieso niet overgaat. Met 2 5en en minimaal twee zevens als composatie kun je toch over zijn, behalve als de 5en in wiskunde, nederlands en engels zitten. Maar ik weet niet hoe het bij jou is. Dus ik hoop voor je dat je over bent (:

    2 tekorten(dus 1 4 of 2 vijfen) is oizio over, bij 3 tekorten ben je twijfelgeval. Maar ik ben eignelijk al blei dat ik een 5 sta voor Duits aangezien ik dat vak echt niet kan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij mij op school ga je dan niet over.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 17:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    2 tekorten(dus 1 4 of 2 vijfen) is oizio over, bij 3 tekorten ben je twijfelgeval. Maar ik ben eignelijk al blei dat ik een 5 sta voor Duits aangezien ik dat vak echt niet kan


    Bij ons krijgen bespreek gevallen meestal het voordeel van de twijfel


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet in elk geval dat mijn mentor vind dat ik over mag en mijn lerares Duits ook. Die zijn allebei al trost op me omdat ik zo hard ehb gewerkt, vooral die van Duits omdat ik Duits zo moeilijk vind

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 17:41 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij ons zou je daarmee door zijn, maar ik weet niet hoe dat bij jou werkt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'