• Er is best een grote kans dat ik een bespreek geval sta
    Ik sta 3 5ven waarvan er 2 niet meer op te halen zijn omdat ik daar al alle cijfers van heb, of ik moet een 7 voor Engels halen, maar die kans is niet zo groot
    Voorderest sta ik 4 6sen
    7 7vens
    en 1 8
    Zou ik daarmee toch overgaan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat soort regelingen verschilen per school. Maar ik hoop voor je dat je overgaat. Naar wat ik verder nog heb gezien van je topics heb je er in ieder geval ontzettend hard voor gewerkt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is even afwachten dan. Als de docenten denken dat jij het volgend jaar zo gaat redden, wel. Ik kan er niet veel over zeggen :Y) Ik hoop wel voor je dat je over gaat ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik snap dat Nederlandse systeem nog steeds niet xD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik ben ook een bespreekgeval omdat ik 1 5.3 sta en 1 5.4 --'

    Wow wat heb jij veel cijfers! :O en sws zou ik graag jouw cijfers hebben! :X Maar 3x een 5 valt mee en je hebt meer dan genoeg compensatie. Als je op mijn school zou zitten zou je overgaan! Nu hopen dat 't op jouw school ook zo is;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Als ik engels niet heb verpest weet ik het morgen anders pas vrijdag of maandag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lalala, eigen risico?


    SLOAN.

    Wij mochten altijd maar 2 vijfen en dan gingen we over ;D So i dont know.


    Everything is worse without music.

    Hebben jullie daar geen soort lijst voor dan? Wij hebben een lijst met hoeveel verliespunten je hebt bij welk cijfer enzo. Anyways, niet zo snel opgeven! Gewoon ontzettend goed leren voor Engels, je streng laten overhoren, net zo lang tot je het helemaal kent (:


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    Hebben jullie daar geen soort lijst voor dan? Wij hebben een lijst met hoeveel verliespunten je hebt bij welk cijfer enzo. Anyways, niet zo snel opgeven! Gewoon ontzettend goed leren voor Engels, je streng laten overhoren, net zo lang tot je het helemaal kent (:

    Ik had het vanmorgen, grammatica pw. Het ging wel goed maar dat denk ik wel vaker met Engels


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Square schreef:
    Dat soort regelingen verschilen per school. Maar ik hoop voor je dat je overgaat. Naar wat ik verder nog heb gezien van je topics heb je er in ieder geval ontzettend hard voor gewerkt. ^^


    Kill them with kindness.

    Met die punten zou ik gewoon over gaan :X


    Happy Birthday my Potter!

    @ Sleutelbloem
    Naja hopen dat je een 7 hebt dan ^^ Waar heb je dan vooral moeite mee, grammatica, spelling, woordjes?


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    @ Sleutelbloem
    Naja hopen dat je een 7 hebt dan ^^ Waar heb je dan vooral moeite mee, grammatica, spelling, woordjes?

    Ik spreek prima engels, lees Engelse boeken kijk films in heet Engels onder ondertiteling. Maar sinds wij een nieuwe leraar hebben haal ik allen nog maar onvoldonedes ik denk dat ik de gram gewoon niet kan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Ik spreek prima engels, lees Engelse boeken kijk films in heet Engels onder ondertiteling. Maar sinds wij een nieuwe leraar hebben haal ik allen nog maar onvoldonedes ik denk dat ik de gram gewoon niet kan


    wat voor gram moet je dan kunnen?


    Happy Birthday my Potter!