• Mn ouders zaten sirieus en ernstig te praten over hoe erg mn zusje zich wel niet gedraagde, en misschien gaat ze eerder als dr 17e het huis uit!
    OH FINALLLYYYY.
    Dan ga ik thuis een party houden die 24 uur duurt, tot we allemaal dood en in coma zijn. 8D Wat zal ik dan lang blij zijn, ahmai.

    Oh en voor als je zo gaat beginnen van 'omg zielig omg whine whine' dan kan je maar gewoon op het rode kruisje klikken rechts boven in je schermding. :'D want ik heb 15 jaar met de duivel geleefd. D8


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    PARTY:Y):Y)

    Hard :'DDD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Haha, oké.
    leuk voor je!
    Ik zou nog even niet zonder mijn zus willen (:

    Party erop los ! ;D

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 15:15 ]

    Ha, nice! Mijn twee zussen wonen op twee verschillende continenten, dat zou in jouw geval ook wel aantrekkelijk klinken (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat doet je zus dan allemaal voor dingen dat ze zo verschrikkelijk is?

    Ik kan me er niet echt wat bij voorstellen, als mijn broertje niet meer hier zou wonen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Reindeer schreef:
    Wat doet je zus dan allemaal voor dingen dat ze zo verschrikkelijk is?

    Ik kan me er niet echt wat bij voorstellen, als mijn broertje niet meer hier zou wonen.

    Mn moeder uitschelden voor hoer als ze haar zin niet krijgt, met spullen gooien, met kanker vloeken bij elk ding, minstens elke dag chagrijnig zijn /behalve als ze slaapt OTL. en nog veeeel meer. 8D

    &C18, yeah dat zou ik ook wel willen! 8D

    Jullie zijn allemaal uitgenodigd op mijn Bye sister party . (krul)


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    Mn moeder uitschelden voor hoer als ze haar zin niet krijgt, met spullen gooien, met kanker vloeken bij elk ding, minstens elke dag chagrijnig zijn /behalve als ze slaapt OTL. en nog veeeel meer. 8D

    &C18, yeah dat zou ik ook wel willen! 8D

    Jullie zijn allemaal uitgenodigd op mijn Bye sister party . (krul)

    Jeetje, ik zou haar ook wel weg willen. (';


    Felix

    Eum, en wat moet er dan met je zus gebeuren? Dan gaat ze zekers op het goede pad geraken. Ik vind je reactie overdreven, ze mag dan wel een duivel zijn, ze blijft je zus.
    En ik heb geen kruisje rechts, dus kan ik er niet op klikken, pech.

    Voor je achttiende mag je toch niet alleen wonen? 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Capulet schreef:
    Eum, en wat moet er dan met je zus gebeuren? Dan gaat ze zekers op het goede pad geraken. Ik vind je reactie overdreven, ze mag dan wel een duivel zijn, ze blijft je zus.
    En ik heb geen kruisje rechts, dus kan ik er niet op klikken, pech.


    Kill them with kindness.

    TheSandwich schreef:
    PARTY:Y):Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Delirious schreef:
    Voor je achttiende mag je toch niet alleen wonen? 8D


    Nee. Inderdaad, maar je kan wel zo'n jongerenwoning krijgen. Daar kunnen mensen van zestien zitten.


    Wat ik wel denk... Het blijft je zus. Maar ja, als je er echt zo over denkt, moet ze wel een hoop gedaan hebben. Zeker als je ouders dat ook toestaan, alleen lijkt 't me dat ze zich dan ineens wel gaan gedrage. Haar ouders blijven wel de verantwoordelijke voor haar gedrag. Hoe oud ze ook is...
    Maar misschien moet ik blij voor je zijn ;'p Als jij vind dat dat nodig is, dan zal ik dat zijn n_n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Capulet schreef:
    Eum, en wat moet er dan met je zus gebeuren? Dan gaat ze zekers op het goede pad geraken. Ik vind je reactie overdreven, ze mag dan wel een duivel zijn, ze blijft je zus.
    En ik heb geen kruisje rechts, dus kan ik er niet op klikken, pech.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik zwijg (':


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als ze weggaat, zorg dan even dat ze langs mijn huis komt en mijn broertje meeneemt :'D Hehe 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen