• ik heb geen zin in morgen!!
    dan zou het boven de 30 graden worden en ik kan niet tegen de hitte want dan word ik heell duizellig omdat ik een veel te lagen bloeddruk heb!
    ik heb er zo geen zin in !!
    dalijk val ik nog is flauw neer
    en om nou de hele dag aan het zout te gaan zitten..de dokter zegt dat het helpt!!
    maar ik wil wel graag zonnen aan de ene kant allen gaa ik me wss echt niet lekker voelen:(


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    kom zwemmen bij mij, ik ben helemaal alleen thuis en ga me sowieso doodvervelen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    kom zwemmen bij mij, ik ben helemaal alleen thuis en ga me sowieso doodvervelen.


    jaaaaa!!! waar woon je??:P


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    OMG

    mylovestom schreef:
    (...)

    jaaaaa!!! waar woon je??:P


    Ename, Oost-Vlaanderen, het huis waar de muziek het luidste staat maar er het minste mensen zijn. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    (...)

    Ename, Oost-Vlaanderen, het huis waar de muziek het luidste staat maar er het minste mensen zijn. :Y)


    oow laat dan maar ik woon helemaal aan de andere kant:P


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Buuhh. Dan zit ik gezellig Nederlands en geschiedenis proefwerk te maken ;____;


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    Buuhh. Dan zit ik gezellig Nederlands en geschiedenis proefwerk te maken ;____;

    daar zou ik echt niet tegen kunnen met die hitte


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    (...)
    daar zou ik echt niet tegen kunnen met die hitte

    Dat is ook zwaar klote. Gelukkig ben ik om kwart voor elf alweer uit dus dat valt dan nog mee met de hitte c;

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 0:25 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Lekker juist :D Ik ga het ervan nemen hoor ;) Lekker naar buiten, in het zonnetje, terrasje pakken, wandelen :P Leuk man! :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Thank the Devil for me, I'm free tomorrow - today? - YIPPEE~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hou van warm weer <3
    Ik kom net uit Rome en het was dar 36. ZALIG. : D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind 30 ook ietsje te warm, tussen de 19 en de 28 graden vind ik prima :D


    I really prefer, rather than a Barbie doll.

    Ik vind dat ook te warm, ik verhuis naar de zolder, dus we moeten alle spullen naar boven sjouwen. Dat wordt nog wat --'
    En ik moet 's ochtends bij ons pap werken en dan moet ik veertig minuten fietsen in de hitte :c

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 7:04 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik heb er ook geen zin in, bovendien heb ik vandaag 3 toetsen :0


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    ik ben vrij (nerd)


    Shoganai i ne~