• Hee =D
    Ik vroeg me wat af..
    Wat vinden jullie van brede scene queens/kids?
    Want ik ken dus zo'n meisje, zij heet Kayleigh Jewel, en zij is dus breed, maar zou dus echt zo een scene queen kunnen worden ;o
    Alleen ze gelooft me dus niet xD ze vind dat ze te dik is..
    Dus mijn vraag is;
    Breed, en scene queen,
    wel of niet?
    [zo ja, misschien heb ik dan ook nog een kans XD]
    hier is een link van een foto van haar;
    http://jewelkayleigh.hyves.nl/album/30253331/Vrienden/cjLP/fotos/348920655/0/YoC2/


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik vind dat je niet persé het standaart dunne anorexia meisje hoeft te zijn om scenequeen te zijn.Tjaa ook brede mensen kunnen het zijn&ik heb haar foto gezien en ik zou ook gewoon zeggen dat ze een scenequeen is,breed of niet...


    Lalalalalalalala.

    Ik vind dat je niet persé het standaart dunne anorexia meisje hoeft te zijn om scenequeen te zijn.Tjaa ook brede mensen kunnen het zijn&ik heb haar foto gezien en ik zou ook gewoon zeggen dat ze een scenequeen is,breed of niet...

    Dat vind ik nou ook ;d
    en haar haar is gewoon awesome, vind je niet?


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Dat vind ik nou ook ;d
    en haar haar is gewoon awesome, vind je niet?


    Jaaa I love it<3 en verder is het ook een mooi meisje hoor,ook al is ze misschien wat breder dan gemiddeld.


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Jaaa I love it<3 en verder is het ook een mooi meisje hoor,ook al is ze misschien wat breder dan gemiddeld.

    Uhu..
    Volgens mij zou zij echt een Scene Queen kunnen worden hoor ;o
    Maar ik ga nu x3
    moet naar school -_-'


    all I want for christmas is a girlfriend

    Oh oké veel plezier *kuchkuch* x]


    Lalalalalalalala.

    Meer reacties? (A)


    all I want for christmas is a girlfriend

    jaah kan!!!!!! alles kan wat je maar wiklt... en ik ben ook breed ik ben dan wel geen scene queen ma als ikd a egt sou wille sou eht egt kunneee^^dus jah het kan


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik vind dat je niet persé het standaart dunne anorexia meisje hoeft te zijn om scenequeen te zijn.Tjaa ook brede mensen kunnen het zijn&ik heb haar foto gezien en ik zou ook gewoon zeggen dat ze een scenequeen is,breed of niet...


    idd,, als se het nu nog nii gelooft


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    ö ze is verdomd mooi , weetje!
    en ze is tenminste niet zo lelijk mager.
    Geef mij maar haar figuur :)
    ze is vet mooi!

    en je mag haar dit best vertellen hoowr :)

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    dat kan!!>.alssz je maar de gezichr hebt v0or en scenequeen!

    Ik vind dat er helemaal geen standaard is. Modellen bijv hoeven helemaal niet lang en dun te zijn, lang en dun betekent immers niet per se mooi, en zo ook met scene queens. Doe gewoon wat je wilt, of je nu geel, groen of een marsmannetje bent! (sorry, stom voorbeeld, maar whatever) Succes met het scene queen worden! (Y)


    History is not hatred.

    dat kan, ik vind ze zelfs beter dan al die anorexia kinders want mensen die breder zijn duwen de andere niet in de put die anorexia modellen wel want dei worden vaak als rolmodellen beschouwt
    Beter een breder rolmodel dan een pannelat als rolmodel

    *m'n mening*


    Fanta rules

    Ik vind dat er helemaal geen standaard is. Modellen bijv hoeven helemaal niet lang en dun te zijn, lang en dun betekent immers niet per se mooi, en zo ook met scene queens. Doe gewoon wat je wilt, of je nu geel, groen of een marsmannetje bent! (sorry, stom voorbeeld, maar whatever) Succes met het scene queen worden! (Y)

    Danke ^^


    all I want for christmas is a girlfriend

    dat kan, ik vind ze zelfs beter dan al die anorexia kinders want mensen die breder zijn duwen de andere niet in de put die anorexia modellen wel want dei worden vaak als rolmodellen beschouwt
    Beter een breder rolmodel dan een pannelat als rolmodel
    *m'n mening*

    Amen _O_


    all I want for christmas is a girlfriend

    OMG... dat meisje is gewoon super Mooi.
    Tuurlijk kan zij een scene zijn als alle andere!!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;