• Ik wil zo graag weg van hier
    Ik heb heel veel stress door de toetsweek omdat er 50% kans is dat ik niet overga'
    Op vriendinnengebied zijn er nogal wat spanningen
    Ik ben al dagen superchagirijnig
    Zo erg dat ik niet eens meer weet wat ik moet schrijven voor mijn story's terwijl ik normaal altijd inspi heb
    En het helpt ook niet echt dat mijn moeder nu in het vliegtuig naar Griekenland zit
    En ik daar in de meivakantie heen zou gaan
    En nu wordt ik gwoon helemaal gek, ik heb al van alles door mijn kamer gegooid keihard door de wijk gefietst, gegild, maar niks helpt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ga een uurtje slapen, eet iets, neem een warm bad.

    Zet je muziek keihard, daar word ik altijd rustig van. xD


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Het probleem is alleen dat je niet weg kúnt. Het is namelijk je leven waarvan je weg wilt lopen. Dat kun je niet, dus ik denk dat je het zult moeten accepteren, ook al lijkt dat misschien moeiljk.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Als ik me zo voel ga ik altijd een film kijken, omdat je dan soort van ontsnapt aan je eigen wereld en voor je een uurtje of twee je alleen hoeft te concentreren op het leven en de problemen van iemand anders.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    Als ik me zo voel ga ik altijd een film kijken, omdat je dan soort van ontsnapt aan je eigen wereld en voor je een uurtje of twee je alleen hoeft te concentreren op het leven en de problemen van iemand anders.

    Dat wou i doen, maar in de heflt zat geen dvd en de ander helpt loop vast


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Dat wou i doen, maar in de heflt zat geen dvd en de ander helpt loop vast

    Kijk op internet?
    Bij mij is het ook zo en ik zit de hele tijd mijn vriendje uit te kafferen omdat ik stress heb. Lekker is dat :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Kijk op internet?
    Bij mij is het ook zo en ik zit de hele tijd mijn vriendje uit te kafferen omdat ik stress heb. Lekker is dat :')

    Dat werkt niet op mijn bejaarde laptop


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Dat werkt niet op mijn bejaarde laptop

    En heb je geen digitale tv? Kun je eentje via je tv huren dan..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    En heb je geen digitale tv? Kun je eentje via je tv huren dan..

    Ik mag nog geent v kijken

    Ik ga miss vrijdag lekker shoppen met mijn zus, dat helpt vast


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    om een of andere reden moest ik meteen denken aan dit liedje<33


    You just made my day;D

    Iedereen voelt zich wel eens zo als ze stress hebben.
    Gewoon even lekker douchen en vroeg op bed en dan ziet het er morgen al een stuk beter op.
    Weggaan helpt sowieso niet :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Iedereen voelt zich wel eens zo als ze stress hebben.
    Gewoon even lekker douchen en vroeg op bed en dan ziet het er morgen al een stuk beter op.
    Weggaan helpt sowieso niet :')


    Follow your dreams. They know the way.

    ik heb hetzelfde stress stress stress!!
    ik heb ook kans dat ik naar mavo ga wat ik niet wil en ik krijg dinsdag pas me rapport!
    bij mij helpt het om iets te doen wat je leuk vidn en school echt gewoon even helemaal los te laten gewoon er helemaal niet maar aan denken!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing