• Urgh, ik ben echt zo slecht in sociaal zijn...
    Ik zit er altijd maar op te letten of anderen naar mij kijken en ik voel me dan gewoon totaal niet op mijn gemak.
    Nu is mijn famillie er (ooms en tantes), die zie ik zo 3 keer per jaar, maar echt joh, ik durf ze niet eens aan te kijken.
    en dan ga ik heel zenuwachtig lopen friemelen enz.
    ECHT, en ik snap helemaal niet waarom.
    herkennen mensen dit? en wat doen julie er dan tegen? :'(


    You just made my day;D

    Ja ,ik doe dat ook. Dan ben je verlegen. Maar ik blijf dan gewoon boven zitten,hoef er niet persé bij te zijn.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 16:04 ]


    Follow your dreams. They know the way.

    Waarom opeens dubbelpost? :s

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 16:03 ]


    Follow your dreams. They know the way.

    Dan ben je niet asociaal maar verlegen, bijna schuw? ;S

    En er valt weinig aan te doen, gewoon jezelf er overheen zette en je niet aanstellen. En ja dat klinkt hard, maar je moet op zo'n moment dna ook hard voor jezelf zijn.

    Trouwens, waarom durf je ze niet aan te kijken? Je hebt toch geen moord gepleegd ofzo?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat had ik vroeger(cat)
    Nu niet meer, ben een stuk socialer geworden (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Opinion schreef:
    Ja ,ik doe dat ook. Dan ben je verlegen. Maar ik blijf dan gewoon boven zitten,hoef er niet persé bij te zijn.


    haha, was dat maar zo. Mijn moeder roept dan om de tien minuten naar boven of ik nog kom enz. En zometeen komt mijn nichtje van 10 die ik ook bijna nooit zie (gescheiden oom, is vaker bij die moeder), word zometeen naar mijn kamer gestuurd om te vermaken


    You just made my day;D

    CoconutChoco schreef:
    (...)

    haha, was dat maar zo. Mijn moeder roept dan om de tien minuten naar boven of ik nog kom enz. En zometeen komt mijn nichtje van 10 die ik ook bijna nooit zie (gescheiden oom, is vaker bij die moeder), word zometeen naar mijn kamer gestuurd om te vermaken

    Hmmm dat word moeilijk zeg! Sluit je op ,ghehe.


    Follow your dreams. They know the way.

    Mutant schreef:
    Dat had ik vroeger(cat)
    Nu niet meer, ben een stuk socialer geworden (:


    heb je daar iets speciaals voor gedaan, of is dat gewoon vanzelf gegroeid zeg maar.


    You just made my day;D

    CoconutChoco schreef:
    (...)

    heb je daar iets speciaals voor gedaan, of is dat gewoon vanzelf gegroeid zeg maar.

    Ik heb geprobeerd de dingen die ik niet durfde me er overheen te zetten en het toch te doen. En daardoor durfde ik steeds meer (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 16:11 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Serieus, het kan bijna niemand wat schelen wat jij elke seconde doet.


    It's time to be happy again.

    de kunst is om gewoon jezelf op je gemak te voelen.
    Jij bent op dat moment zo onzeker over jezelf dat je niet makkelijk een gesprek kan aanknopen met iemand anders.
    Maar iedereen is zo onzeker over zichzelf! Zonder dat je het door hebt zitten er in die ruimte waarschijnlijk 5 andere mensen die zich net zo voelen en alleen maar zitten te friemelen.
    en iedereen is zo met zichzelf bezig dat niemand door heeft dat jij alleen zit.
    dus, maakt het uit als jij even niet weet wat te zeggen! ga ergens bij zitten, niemand vind dat raar, en het is familie van je, dus je kan jezelf toch niet voor gek zetten :P
    iedereen mag er zijn


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Ik heb net hetzelfde probleem (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pyro schreef:
    Ik heb net hetzelfde probleem (:


    is er op dit moment ook famillie bij jou?xd


    You just made my day;D

    CoconutChoco schreef:
    (...)

    is er op dit moment ook famillie bij jou?xd


    Nee, dat niet :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja dat ken ik ;'D je bent gewoon verlegen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor