• Let's talk (clown)


    -

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Haha I'll try, maar ik heb nog geen fuck aan m'n huiswerk gedaan. Als ze dat zien ben ik de lul :')
    maak dan je huiswerk als je over wilt (krul)


    Shoganai i ne~

    Als jullie je vervelen kijk hier maar even


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    Als jullie je vervelen kijk hier maar even

    Al gedaan :')
    Ja, ik had m'n hw wel kunnen maken, maar daar was ik zes fucking uren mee bezig geweest. En die tijd heb ik nu eenmaal al slapend in de tuin doorgebracht.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Al gedaan :')
    Ja, ik had m'n hw wel kunnen maken, maar daar was ik zes fucking uren mee bezig geweest. En die tijd heb ik nu eenmaal al slapend in de tuin doorgebracht.
    niet zo handig(krul)


    Shoganai i ne~

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Al gedaan :')
    Ja, ik had m'n hw wel kunnen maken, maar daar was ik zes fucking uren mee bezig geweest. En die tijd heb ik nu eenmaal al slapend in de tuin doorgebracht.

    Dan neem een antwoordboekje en schrijf het over. Of schrijf over van iemand anders. Damt wat ben jij slim --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @LetItBe, dankjewel voor je reactie (flower)
    En zo mooi vind ik mijn gedichten niet eens :O, ik vind ze goed maar niet echt mooi


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mja, ik ben het al aan het overschrijven & voor sommige vakken kan ik ook wel even iemand anders' schrift lenen.
    Maar school wordt gewoon té saai nu. & nu klink ik heeel onverantwoordelijk maar eigenlijk is dat helemaal niet zo. Ik haat het alleen om dingen te doen die ik wel snap --'
    En bedankt voor het mij dom noemen :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Mja, ik ben het al aan het overschrijven & voor sommige vakken kan ik ook wel even iemand anders' schrift lenen.
    Maar school wordt gewoon té saai nu. & nu klink ik heeel onverantwoordelijk maar eigenlijk is dat helemaal niet zo. Ik haat het alleen om dingen te doen die ik wel snap --'
    En bedankt voor het mij dom noemen :'D

    Alsjeblieft :P
    En ik heb ook een hekel aan school hoor, ik heb nooit iets gedaan (A) en heb alsnog mijn HAVO diploma gehaald xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    @LetMeBe, dankjewel voor je reactie (flower)
    En zo mooi vind ik mijn gedichten niet eens :O, ik vind ze goed maar niet echt mooi

    You're welcome!
    Ik vind ze wel mooi! Ze zijn echt herkenbaar, dat maakt ze meer dan goed!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Alsjeblieft :P
    En ik heb ook een hekel aan school hoor, ik heb nooit iets gedaan (A) en heb alsnog mijn HAVO diploma gehaald xD

    Wow haha dat vind ik knap!
    Ik werk er normaal wel heel hard voor, maar ik heb het gewoon een beetje gehad nu. Behalve die absenties ga ik toch al over, zelfs al verpest ik de komende toetsen. Dus nouja, ik heb het wel zo'n beetje gehad.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Wow haha dat vind ik knap!
    Ik werk er normaal wel heel hard voor, maar ik heb het gewoon een beetje gehad nu. Behalve die absenties ga ik toch al over, zelfs al verpest ik de komende toetsen. Dus nouja, ik heb het wel zo'n beetje gehad.
    als je nou voor 1 dagje door zet zodat je naar 6V kan zit je goed(A)


    Shoganai i ne~

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Wow haha dat vind ik knap!
    Ik werk er normaal wel heel hard voor, maar ik heb het gewoon een beetje gehad nu. Behalve die absenties ga ik toch al over, zelfs al verpest ik de komende toetsen. Dus nouja, ik heb het wel zo'n beetje gehad.

    Ach als ik moeite had gedaan zou ik ook VWO kunnen halen, maar ik ben daarvoor way to lazy (A) En jij gaat wel over, gewoon zorgen dat je er nu niet wordt uitgestuurd.

    LetMeBe schreef:
    (...)
    You're welcome!
    Ik vind ze wel mooi! Ze zijn echt herkenbaar, dat maakt ze meer dan goed!

    Oke, bedankt :)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha bedankt voor jullie steun, ik zal het nu maar even na gaan komen want ik moet over ene halfuurtje al op school zijn O.o
    Byeeeeee (flower)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Oke, bedankt :)
    ik heb aleen het eerste gelezen en die is best mooi_O_


    Shoganai i ne~

    LetMeBe schreef:
    Haha bedankt voor jullie steun, ik zal het nu maar even na gaan komen want ik moet over ene halfuurtje al op school zijn O.o
    Byeeeeee (flower)

    Okee, Veel plezier (flower)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.