• en dan s'avonds ik schrok me dood gelukkig had ik me oortjes in me mobiel gelaten anders was iedereen wakker =x ik was al benieuwt wanneer me 3 vriendinnen een slaap feestje bij elkaar gingen houden, nou dat wist ik nu dan en men die waren freaking druk achter de telefoon o.Oterwijl ik half dood was ze hadden blijkbaar niets te doen x'D en ze probeerde om elf uur nog te bellen (in de ochtend) aleen toe had ik gelukkig me mobiel uit(A)
    iemand ook gehad dat iemand s'avonds laat je probeerde te bellen (krul)


    Shoganai i ne~

    Op vakantie een keer om half 5 in de ochtend, toen was ik nog wakker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jup, maar toen was het wel voor serieuze zaken.
    Geen vriendinnen die eens lol wilden trappen :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik slaap meestal pas heel laat dus meestal ben ik degene die gaat bellen, haha.


    Gradually, then suddenly..

    Jaa, om half 2.. Paar nachten achter elkaar-.-
    & hij stond toen op trillen o-O en nam ik op.. Viel die kerel zelf in slaap en zei niks..,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Jaa, om half 2.. Paar nachten achter elkaar-.-
    & hij stond toen op trillen o-O en nam ik op.. Viel die kerel zelf in slaap en zei niks..,

    oke fail _O_


    Shoganai i ne~

    Zo vaak. Mensen die zich vervelen/dronken zijn gaan altijd mij bellen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee gelukkig niet.


    Follow your dreams. They know the way.

    Lilian, kwart over 2 zo ongeveer.

    Die kwam haar verhaal ophangen, hoe het was in New York x_x


    Firm believer of all that is magic

    BeSlytherin schreef:
    (...)
    oke fail _O_

    Idd xd maar ik werd gwn wakker door dat getril XD [onder de kussen lag hij]
    Nja, ik moest wel die dag gwn naar school


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    Idd xd maar ik werd gwn wakker door dat getril XD [onder de kussen lag hij]
    Nja, ik moest wel die dag gwn naar school

    bij mij lag het op me houten nachtkastje en nog boven op me rekenmechine nou dat hoor je wel goed :'D


    Shoganai i ne~

    Ik werd niet gebeld om half 2 's nachts, ik werd gepingt:'Wij staan voor je huis'

    Waren ze dus naar mij gegaan ^^.

    geniaal mijn mobiel was op mjn bed en iemand belde om hallf 5 ofzo maar ja kon niks zeggen want was half in slaap en die persoon belde aan 1 stuk ddoor gelukkig zat ie op tril dus hoorde je de hele tijd die tril ik kon ook die mobiel niet vindenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.