• IK EN NimmaGirl WIJ GAAN SAMEN EEN SERIE MAKEN OVER TH EN WE HEBBEN NOG 4 ROLLEN NODIG!!
    WE KIEZEN DE BESTE EN NIET DE EERSTE!!!

    En ja we werken ook met verassingen en ze zitten door elkaar


    Verasing 1
    verassing 2
    verassing 3
    verassing 4



    wat we moeten weten:

    naam:
    leeftijd:
    karakter:
    foto:
    tekstje:
    welke rol:
    waarom wil je in deze serie meespelen?


    I need you like a heart needs a beat

    Maakt niet uit welke verrassing ^^ Maar liefst geen Bitch ofzo >,<

    naam: Annelies

    leeftijd: 16

    karakter: Lief, spontaan, koppig, snel jaloers, snel verliefd, betrouwbaar en gevoelig

    foto: KIJK FOTOBOEK ^^ Als je er écht 1 wil vraag je die maar hea ,;)

    tekstje:

    Haaii peopz <3

    Mijn naam is zoals je misschien wel al door mocht hebben Annelies en ik leef zo een beetje al 16 jaar op deze coole planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan shoppe, shoppen, shoppen, weggaan met vrienden, shoppen en nog eens shoppen. Eayh i know, i'm en shop-a-holic maar so what? Iedereen heeft zowel z'n eigen verslavingen. Bijvoorbeeld, bij de ene is dat dansen en bij de andere chocolade, wél bij mij is dat dus Shoppen. Daardoor vind je mij ook erg veel in de shoppingcenters ^^ Maar, okay, voor de rest houd ik nog van m'n vrienden, muziek, Hello Kitty, chocolade en all that stuff. Maar, ik moet maar eens gaan lieverds want ik moet gaan eten!

    Kissez <3


    welke rol: 1 van de verrassingen en liefst iets dat met Bill te maken heeft ^^

    waarom wil je in deze serie meespelen? Omdat uu en NimmaGirl cool zijn, NimmaGirl ook in mijn Quiz meespeelt dus dat wél eerlijk zou zijn en omdat je die rol nodig hebt en ik die gewoon wil ^^

    Kiss

    naam: Say

    leeftijd: 15 (Mag je veranderen! ;))

    karakter: Lief, behulpzaam, aardig, trouw, gezellig enzo voor als je dat ook voor mij bent! Verder ben ik super nieuwsgierig, koppig en eigenwijs. Dus pas op! xD

    foto: http://hiphop.popcrunch.com/wp-content/uploads/2007/07/jojo.jpg

    http://www.joanna-jojo-levesque.com/wallpapers/jojo-006.jpg

    http://www.singeruniverse.com/jojo2.jpg

    (Kiest u maar! En een andere mag natuurlijk ook he?!)

    tekstje:

    Haii!
    Nou ik ben dus Say en ik moet wat over mezelf gaan vertellen.. Niet dat ik daar zo goed in ben maar ik ga het proberen! Lief van mij hea? :D Nou, ik speel gitaar en ik skate. Ik hou ontzettend veel van muziek en schrijf ook zelf liedjes voor op mijn gitaar, ik ben niet te vinden zonder mp3! Mijn vrienden.. Tja, die zijn heilig, kom niet aan ze want dan kom je aan mij. En ik kan je vertellen dat de gevolgen van aan mij komen niet zo leuk zijn.. Maar verder ben ik een hele lieve meid hoor! ;)
    Nou ik kan hier nog uren door gaan brallen en kletsen en die shit, maar ik moet weg! See you!
    Say

    welke rol: 3 (Maar een andere is ook goed hoor! ;))

    waarom wil je in deze serie meespelen?: Nou gewoon omdat ik dat wil! (A) Whahaha! xD Maar ik denk dat het een hele leuke serie word, en ik vind die verassingen altijd zo leuk! (A)

    (Btw.. Als er iets van mijn tekstje of iets anders niet klopt met de rol, dan mag je het natuurlijk altijd veranderen! Of je zegt het even en dan verander ik het zelf wel! ;))


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Okii mensjes,Ik kn nog niet beslissen want ik doe het samen met EvaLovesBill,Maar mensen jullie kunnen nog wel reageren hoor :D
    Jullie horen het vanavond ;)

    doeii
    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Zijn de rollen al uitgedeelt?!?
    Want, ik ben net naar de kapper geweest dus ik heb het ff niet meer gevolgd :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Zijn de rollen al uitgedeelt?!?
    Want, ik ben net naar de kapper geweest dus ik heb het ff niet meer gevolgd :P


    Neej,ik EvaLovesBill is niet online geweest....(srry da ik nu zo reageer maar ben een beetje chagie)


    Listen to your heart and your dreams come true ~