• Twee jongens hielden afgelopen vrijdag -o, dat is gisteren!- een presentatie over pesten.
    Na hun presentatie vroegen zij of er iemand in de klas gepest werd. Dat was de eerste keer dat ik eerlijk mijn hand op stak. De gezichten van mijn klasgenoten stonden echt geschokt. Sommigen vroegen zelfs 'jij?', alsof ze dat nooit echt verwachten.

    Nu moet ik eerlijk zeggen dat je het ook niet zo aan mij merkt. Ik ben nog steeds vrolijk, spontaan en niet zo makkelijk te beledigen. Maar van binnen kan ik mezelf wel eens opvreten hoor, hehe. De lerares vroeg of ik er iets over wilde vertellen, dat wilde ik eerst niet maar ze dwong me zo'n beetje en uiteindelijk heb ik het echt gezegd. Alle kinderen konden gewoon niet geloven dat ík ben gepest.
    Ergens deed me dat deugd, omdat ik me niet klein heb laten krijgen door die jaren, en dat kunnen niet veel mensen met me delen. (:

    Wie kent het?


    everything, in time

    Ik ken het ook


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik ben nooit gepest vind ik, al is het wel zo :')


    -

    Genius schreef:
    Ik ben nooit gepest vind ik, al is het wel zo :')


    Mag ik vragen hoe je dan precies bedoelt?D:


    everything, in time

    Ik word gepest, op zo'n achterbakse manier D:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Progeny schreef:
    (...)

    We zullen het privé houden!<3

    @Selenator: Ja precies, maar het vertellen lucht best op. Het scheelde sowieso dat deze klas er niets van wist, dat hier de daders niet inzaten.:'D


    Tja, bij mij zitten ze er allemaal wel. En ik zou zoiets ook nooit zeggen, want iedereen kent mij als iemand die geen emoties laat zien en een grote bek heeft, daarom was ik degene die ze pakte..


    live the life you love

    Awwh, dat is wel nice om dan die verbaasde gezichten te zien. Dat heb je toch zoiets van; 'Yes' Heb zelf helaas ook zo mijn ervaringen met pesten.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hmm ja, herkenbaar indeed :]
    Ik ben een soms stuk gevoeliger en onzekerder dan ik zou willen, en een enorme perfectionist, therefore zelden tevreden met mijn gedrag/karakter ed. Maar ik ben enorm vooruit gegaan, moet ik zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja ik ben gepest.een jaar geleden nog voor dat ik naar de middelbare ging :3
    Maar ik ben er snel over heen gegaan:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ah, echt respect dat je dat serieus hebt durven zeggen! <3
    Heb zelf een aantal vriendinnen die gepest zijn.


    Smile and live.

    Ik ben nooit gepest geweest.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Created schreef:
    Awwh, dat is wel nice om dan die verbaasde gezichten te zien. Dat heb je toch zoiets van; 'Yes' Heb zelf helaas ook zo mijn ervaringen met pesten.


    Hehehehe, inderdaad. Ik ben blij dat mensen er bij mij dus blijkbaar niets van merken.(:
    Ahw, en is dat bij jou opgelost?


    everything, in time

    Ik, maar wel beter dat je er zo goed mee om kan gaan. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik durf dat van mij niet pesten te noemen :'D Omdat ik bang ben dat mensen vinden dat ik me aanstel (cat) Maar, ik ben er wel open over, maar dan noem ik 't 'plagen' 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ken het wel, in het lager ben ik gepest door zo'n kind die heel de klas tegen me opzette en nu ben ik ook gewoon vrolijk. Dat vind ik wel goed van mezelf (krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Penelopy schreef:
    ik ken het wel, alleen ben ik niet trots op die jaren aangezien ik me er door wél klein heb laten krijgen. al moet ik zeggen dat ik er nu wel overheen ben. en ik denk ook wel dat wanneer ik mijn hand op zou steken er misschien ook wel een paar mensen vreemd zoude kijken.. geen idee eigenlijk, ik praat er nooit over.


    CrazyChicken schreef:
    Ik ben vroeger gepest, maar op zo'n achterbakse, manipulatieve manier. Ik werd buitengesloten en er werd achter mijn rug om gepraat en als ik ze aankeek deden ze of er niets aan de hand was. Ik ging vanzelf ook geloven dat ik me niet moest aanstellen omdat ik nooit in elkaar geslagen was.
    Maar na al die jaren voel ik de pijn nog steeds en denk ik nog steeds dat mensen achter me rug om praten en lachen.
    Toch denk ik wel dat zoiets je op een manier sterker maakt. Uiteindelijk. *zucht*


    <3