• Waarom staan de gedichten niet in de nieuwsbrief die hier op Quizlet geplaatst wordt, maar wel in de nieuwsbrief voor je mailbox?:C Ik bedoel, daar wordt de nieuwsbrief heus niet zoveel langer door.
    Discriminatie!(bat)

    Ja, ik vecht voor het recht van de gedichten, het wordt een revolutie.
    (cop)


    everything, in time

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ik denk dat je met sommige mensen, alleen jezelf bedoeld, Marleen. (cat)


    Ik ben het met Progeny eens hoor! :P

    Oke, sorry, ik móést hier even in reageren ookal kennen jullie geen van beide me :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja dankje.
    Luister, jij mag dan niets met gedichten hebben, maar denk eens aan anderen en hoe leuk het zou zijn voor hun.
    :W

    Als jij op tiny komt, schrijf ik een gedicht voor je. (flower)


    Has no one told you she's not breathing?

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja dankje.
    Luister, jij mag dan niets met gedichten hebben, maar denk eens aan anderen en hoe leuk het zou zijn voor hun.
    :W


    Het is in de nieuwsbrief, waar de fuck gaat dit om :'D Je kunt net zo goed je mailtje even een extra keer lezen.
    Meen je het serieus dat dit een groot probleem voor je is?

    Asleep schreef:
    Jij vecht wel voor de gedichten hé? ;'D
    Als we de mods eens lief aankijken fiksen ze het vast wel voor volgende maand. :Y)


    Ja, ik denk dat als er meer aandacht naar zou gaan, er ook vaker gedichten zullen worden geschreven.x]
    En zoals ik in een ander topic ook tegen je zei, vind ik dat er zulke mooie gedichten uit kunnen komen als je een goede dichter of dichteres kent en/of bent. De mystiek die er achter kan zitten is gewoonweg prachtig.
    (bloos)


    everything, in time

    Renervatio schreef:
    (...)

    Ik ben het met Progeny eens hoor! :P

    Oke, sorry, ik móést hier even in reageren ookal kennen jullie geen van beide me :'D


    iccl

    Progeny schreef:
    (...)

    Nee, want toevallig ken ik er meer.:3

    IK(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    iccl


    And that means? :X


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Het is in de nieuwsbrief, waar de fuck gaat dit om :'D Je kunt net zo goed je mailtje even een extra keer lezen.
    Meen je het serieus dat dit een groot probleem voor je is?


    Nee, eigenlijk is dít mijn probleem niet.
    Op dit moment zijn jouw reacties mijn probleem, daarom ga ik er na deze ook niet meer op reageren. :'D

    Ellen, schat, ik weet hoe moeilijk het is om je te verplaatsen in anderen. Maar als je er geen ene fuck om geeft, blijf dan lekker weg hea.
    (joehoe)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Nee, eigenlijk is dít mijn probleem niet.
    Op dit moment zijn jouw reacties mijn probleem, daarom ga ik er na deze ook niet meer op reageren. :'D

    Ellen, schat, ik weet hoe moeilijk het is om je te verplaatsen in anderen. Maar als je er geen ene fuck om geeft, blijf dan lekker weg hea.
    (joehoe)


    Ohja en jij kan dat wel, mijn reacties geven ook gewoon mijn mening weer hoor (:
    Jammer als je dat zó vervelend vind.
    & Marleen, liefje, ik verplaats me in anderen als het een beetje een punt heeft, dit is gewoon zeuren om iets waar het meerendeel van quizlet niet eens naar kijkt en als het je zóo lastigvalt kun je ook even een mod raadplegen (:

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ohja en jij kan dat wel, mijn reacties geven ook gewoon mijn mening weer hoor (:
    Jammer als je dat zó vervelend vind.
    & Marleen, liefje, ik verplaats me in anderen als het een beetje een punt heeft, dit is gewoon zeuren om iets waar het meerendeel van quizlet niet eens naar kijkt en als het je zóo lastigvalt kun je ook even een mod raadplegen (:


    Oké ik ga toch reageren, lol.

    Jij leest alles way too serieus. Omfg, als het me écht dwars zou zitten, zou ik er dan zo sarcastisch om doen? Nope, dankje. En dan had ik het wel bij 'klachten' of zo geplaatst, of was ik direct naar een mod gegaan.

    En ga nu niet lopen zeiken van 'het is mijn mening' en doe niet alsof ik je mening niet respecteer. Ik respecteer je mening wel, je manier van reageren alleen niet. :3


    everything, in time

    Muh, ik lees de nieuwsbrief niet, even als vele gedichten :'3
    Hun, jij zou mij nog gedichtjes sturen? (cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Muh, ik lees de nieuwsbrief niet, even als vele gedichten :'3
    Hun, jij zou mij nog gedichtjes sturen? (cat)


    Hehehe, dat was een grapje. Ik ga ze niet zomaar sturen van 'o kijk'! Dat komt zo wannabe over lollol.


    everything, in time

    Heey, wel lief blijven doen he, en heb het doorgegeven

    Progeny schreef:
    (...)

    Hehehe, dat was een grapje. Ik ga ze niet zomaar sturen van 'o kijk'! Dat komt zo wannabe over lollol.

    Jij bent gewoon mijn überlieve wannebe :'3


    Let it come and let it be

    Progeny schreef:
    (...)

    Oké ik ga toch reageren, lol.

    Jij leest alles way too serieus. Omfg, als het me écht dwars zou zitten, zou ik er dan zo sarcastisch om doen? Nope, dankje. En dan had ik het wel bij 'klachten' of zo geplaatst, of was ik direct naar een mod gegaan.

    En ga nu niet lopen zeiken van 'het is mijn mening' en doe niet alsof ik je mening niet respecteer. Ik respecteer je mening wel, je manier van reageren alleen niet. :3


    ''Ja, Ellen, sommige mensen vinden dat boeiend.''

    Wie begint hier met leuk reageren? Dat ik het doel van dit topic niet snapte mag ik wel even aangeven, daar hoef je niet zo kut op te reageren? Lijkt me logisch dat ik daarop inga namelijk. En ik ben niet eens uit op ruzie oid, want ik vind je eigenlijk gewoon aardig ja, dus ik was nogal verbaasd door jouw reactie.