• echt ik hou zoveel van mn vriendinnen !
    ik ga verhuizen naar emmen, dat is een uur rijden van de woonplaats waar ik nu woon, maar ik krijg dus allemaal kadootjes, en een meisje uit mijn klas die heeft in de 1e en 2e veel problemen gehad, en is vaak bedreigt enso gaat nu dus een patrick ster shirt voor me kopen bij de coolcat weg, omdat ik er altijd voor haar was in die tijd, maar ik ben nu echt zo blij ! want per dag heb ik het wel 52653531829x over patrick dat ik later met hem ga trouwen, en mijn andere beste vriendin die heeft ook al een kadootje voor me, alleen die wil niet zeggen wat het is. ): maar ik vind het wel ontzettend lief van ze !

    -
    wie heeft ook wel eens afscheid kadootjes gekregen ? waar je heel blij mee bent ?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 19:00 ]


    Life is a beautiful struggle

    ik heb ongeveer hetzelfde als jij meegemaakt :Y)
    heb toen ook best veel gekregen, maar het beste vind ik is het feit dat ik nog altijd bevriend ben met mijn beste vriend (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Geen afscheids kadootjes omdat ik nooit echt afscheid heb moeten nemen door een verhuizing.


    Alleen maar tranen van geluk

    Poppins schreef:
    ik heb ongeveer hetzelfde als jij meegemaakt :Y)
    heb toen ook best veel gekregen, maar het beste vind ik is het feit dat ik nog altijd bevriend ben met mijn beste vriend (:

    hihi mijn aller beste vriend is ook de beste vriend van mijn neef, dus als mn neef komt komt hij ook bij ons slapen en stiekem vind ik dat ook geweldig !


    Life is a beautiful struggle

    Ik kreeg een mandje met een kaart en douchegel, gezichtsmaskers etc. van mijn klas toen ik naar een andere school ging. Ik vond dat wel super lief, want ik ging onder andere weg omdat ik het er helemaal niet meer leuk vond n_n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    Ik kreeg een mandje met een kaart en douchegel, gezichtsmaskers etc. van mijn klas toen ik naar een andere school ging. Ik vond dat wel super lief, want ik ging onder andere weg omdat ik het er helemaal niet meer leuk vond n_n

    dat is wel lief ! (:


    Life is a beautiful struggle

    Geen afscheidcadeautjes want ik heb nog nooit afscheid moeten nemen.
    Maar ik hou wel heel veel van mijn vrienden want ik zou niet zonder hen kunnen. Sommigen van hen zijn echt té gek. :Y)

    Soms baal ik echt.. ik wou dat ik zulke vriendinnen had.
    Maar helaas.

    Wel leuk dat ze dat allemaal voor je doen!

    505 schreef:
    Geen afscheidcadeautjes want ik heb nog nooit afscheid moeten nemen.
    Maar ik hou wel heel veel van mijn vrienden want ik zou niet zonder hen kunnen. Sommigen van hen zijn echt té gek. :Y)

    dit is ook de eerste keer dat ik écht afscheid moet nemen van mensen. $


    Life is a beautiful struggle

    505 schreef:
    Geen afscheidcadeautjes want ik heb nog nooit afscheid moeten nemen.
    Maar ik hou wel heel veel van mijn vrienden want ik zou niet zonder hen kunnen. Sommigen van hen zijn echt té gek. :Y)


    Maar echt wel leuk dat ze dat doen!

    Ahw wat lief van ze!


    Has no one told you she's not breathing?

    505 schreef:
    Geen afscheidcadeautjes want ik heb nog nooit afscheid moeten nemen.
    Maar ik hou wel heel veel van mijn vrienden want ik zou niet zonder hen kunnen. Sommigen van hen zijn echt té gek. :Y)

    same here


    Shoganai i ne~