• Ik heb woensdag taaldorp van Engels. Ik ben niet heel slecht in Engels ofso. Maar ik moet dan tegen de leraren een gesprek engels doen, en dat kan ik echt niet, ik ga dan helemaal stotteren enzo. En je moet ook wel spontaan overkomen, terwijl ik het normaal wel ben, dan vast helemaal niet. Ik weet niet hoe ik het moet doen en ga vast faalen. Want toen ik het een keer oefenenen voor de klas moest doen ging het ook helemaal fout ;x.
    help me

    EDIT; en ik moet ook nog als eerst !

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:50 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik heb nogsteeds een faal gevoel );


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Rustig aan doen, het komt helemaal goed. Ik vond taaldorp juist leuk omdat het zo makkelijk is. Voor je het weet is het al voorbij en ik heb de jaren daarna meegedaan om gesprekjes te voeren met leerlingen. Echt, er is niks aan, het is héél snel voorbij, nog geen minuut :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ok, engels is niet even makkelijk voor iedereen..
    maar wees blij, engels is makkelijker dan frans.
    wij moest 6 gesprekken beginnen in het frans.. xd

    suc6;d


    Where words fail, music speaks

    Soundeffect schreef:
    Rustig aan doen, het komt helemaal goed. Ik vond taaldorp juist leuk omdat het zo makkelijk is. Voor je het weet is het al voorbij en ik heb de jaren daarna meegedaan om gesprekjes te voeren met leerlingen. Echt, er is niks aan, het is héél snel voorbij, nog geen minuut :'D
    bij mij niet hoor het moet 4 x ! bij vier mensen en volgens mij duurt het wel langer ;x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    OHMYEMMA schreef:
    (...)bij mij niet hoor het moet 4 x ! bij vier mensen en volgens mij duurt het wel langer ;x


    Ja, weet ik, maar even per gesprekje gezien, dat is zo voorbij en elke keer kun je dan denken "Mooi, die heb ik ook maar weer gehad!" :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb maandag ook taaldorp van engels!
    Bij ons gaan ze heel die gymzalen verbouwen en al die nep huis en boot en al die dingen neerzetten, dan moet je tegen allemaal mensen zitten praten! Omg, dit lijkt me echt vreselijk!
    En ik heb zoown úche geweldige uitspraak van engels hea -.- dat maakt het er beter op.
    Maar, succes dan met je taaldorp.


    Lend me your wings, and teach me how to fly'