• Ik heb woensdag taaldorp van Engels. Ik ben niet heel slecht in Engels ofso. Maar ik moet dan tegen de leraren een gesprek engels doen, en dat kan ik echt niet, ik ga dan helemaal stotteren enzo. En je moet ook wel spontaan overkomen, terwijl ik het normaal wel ben, dan vast helemaal niet. Ik weet niet hoe ik het moet doen en ga vast faalen. Want toen ik het een keer oefenenen voor de klas moest doen ging het ook helemaal fout ;x.
    help me

    EDIT; en ik moet ook nog als eerst !

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:50 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb geen school meer, muaha (krul)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Ik heb geen school meer, muaha (krul)
    omfg jaloers !


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik moet in de 2de taaldorp doen :(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Animale schreef:
    Ik heb geen school meer, muaha (krul)


    Shoganai i ne~

    Diep in en uit ademen.
    Ik vind presentaties oid ook niet leuk maar het moet nou eenmaal.
    Je moet maar zo denken; het is zo voorbij en iedereen moet het doen.

    Wees trouwens blij dat jij het met je leraar mag doen.
    Wij moesten het tegen allemaal oudere jongeren doen en ouders.
    Dát is pas leuk.

    Celestial schreef:
    Diep in en uit ademen.
    Ik vind presentaties oid ook niet leuk maar het moet nou eenmaal.
    Je moet maar zo denken; het is zo voorbij en iedereen moet het doen.

    Wees trouwens blij dat jij het met je leraar mag doen.
    Wij moesten het tegen allemaal oudere jongeren doen en ouders.
    Dát is pas leuk.
    we moeten ook tegen 2 leerlingen ! maar oke dankje !

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:52 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    omfg ik heb echt meer hulp nodig l;x/


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik stotter áltijd, en ik heb geleerd dat het niet zo heel erg is. Dus niet bang worden dat je stottert enzo :P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Ik stotter áltijd, en ik heb geleerd dat het niet zo heel erg is. Dus niet bang worden dat je stottert enzo :P
    maar ik ga flauwvallen :/


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb het ook gedaan. Bij de eerste dacht ik dat het wel ging,maar hij gaf me matig en toen sloeg ik helemaal dicht!! Doe dus niet zoals ik!!
    Leer je boekje goed, ik wist helemaal niet wat ik moest verwachten. Ik kreeg een kaart waar opdrachten op stonden, maar ze zeiden nou niet duidelijk of je die moest volgen. Vraag dus iets als je dat nog niet weet. En geen Nederlands!!!
    Succes!!(flower)


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    LaLaLies schreef:
    Ik heb het ook gedaan. Bij de eerste dacht ik dat het wel ging,maar hij gaf me matig en toen sloeg ik helemaal dicht!! Doe dus niet zoals ik!!
    Leer je boekje goed, ik wist helemaal niet wat ik moest verwachten. Ik kreeg een kaart waar opdrachten op stonden, maar ze zeiden nou niet duidelijk of je die moest volgen. Vraag dus iets als je dat nog niet weet. En geen Nederlands!!!
    Succes!!(flower)
    Dankje!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Als eerste gaan vind ik juist fijn. Dan ben je er maar vanaf. En de mensen die je beoordelen hebben nog geen vergelijkingsmateriaal (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Backyard schreef:
    Als eerste gaan vind ik juist fijn. Dan ben je er maar vanaf. En de mensen die je beoordelen hebben nog geen vergelijkingsmateriaal (:
    tja je hebt gelijk !


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Altijd leuk praten met je leraar. -zware sarcasme-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Altijd leuk praten met je leraar. -zware sarcasme-
    ja echt he -_-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co