• Kijk, ik weet dat veel mensen het irritant vinden dat ik altijd reclame voor mijn filmpjes maak. Maar ik wil gewoon die 2000 viewers halen en ik zit er zo dicht bij (hoewel mijn topic check dit wel geen reclame was voor mijn filmpjes maar voor een vriend van mij ik kan je de mail laten lezen als je wil).

    Maar ik wil dat jullie weten dat ik het niet gemakkelijk heb thuis, mijn ouders zien me niet altijd staan en tegenwoordig trekken ze bij alles mijn broer voor, waardoor ik me minderwaardig voel. En dit is niet alles, maar de rest vertel ik liever niet.


    Ik wil dat de mensen mij niet gaan beoordelen als een irritant mensen die constant reclame maakt voor haar filmpjes. Ik kom soms bitchy uit de hoek, maar ik verdedig me gewoon, omdat dat de enige manier is zodat niemand me kan plat walsen (zoals thuis gebeurd). Geef me gewoon een nieuwe kans alsjeblieft?

    Ik heb het hier al vaak verprutst en sommige mensen haten me hierdoor, maar zoals jullie mij gezien hebben, ben ik niet. Het is gewoon de toestand en ik weet dat het zielig klinkt, maar ik wil dat sommige mensen gewoon een ander visie over mij krijgen.

    Edit: ik probeer mijn aandacht niet terug te krijgen met mijn views dat heeft andere redenen, ik verklaar hier gewoon mijn bitchy gedrag, en sommige mensen (ik begin het moeilijk te krijgen om geen namen te noemen) beginnen me hier echt hoog te steken, van in het begin al hebben ze mij over de verkeerde kam geschoren en me afgekraakt, stop gewoon met vooroordelen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:42 ]

    Azkaban schreef:
    Dus, m.a.w, omdat jij thuis niet genoeg aandacht krijgt wil je 2000 views? I agree met Poseidon, alleen niet bij die tweede kans, "My good opinion once lost, is lost forever", om het met een quote uit Pride & Prejudice te zeggen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Apocalyptica schreef:
    Ik begrijp niet wat je minderwaardigheidscomplex met je 2000 views te maken heeft.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind je eigenlijk wel overkomen als een lief mens. Ookal ken ik je niet ofzo, maar gewoon hoe je dingen zegt.


    Smile and live.

    Sweeney schreef:
    Ik had er niet echt veel van gemerkt. Wel een vraagje: bedoel je nou dat ik of iemand anders jouw reclame niet irritant ,ag vinden omdat je het moeilijk hebt thuis of probeer je je naar eigen zeggen bitchy gedrag te verklaren?

    Ik probeer mijn bitchy gedrag te verklaren.

    Dus je wilt wel 2000 views maar dat heeft andere redenen? Okeeeee.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Dus je wilt wel 2000 views maar dat heeft andere redenen? Okeeeee.

    Ja, dat is gewoon omdat ik dat perse wil, maar ik probeer mijn bitchy gedrag te verklaren en oke ik was fout met constant reclame te maken voor mijn filmpjes, maar dan met dingen komen aan halen van ze zijn niet interessant vond ik er weer over.

    vezz schreef:
    (...)
    Ja, dat is gewoon omdat ik dat perse wil, maar ik probeer mijn bitchy gedrag te verklaren en oke ik was fout met constant reclame te maken voor mijn filmpjes, maar dan met dingen komen aan halen van ze zijn niet interessant vond ik er weer over.

    Omdat je dat persé wilt? Nou, succes dan haha. Maar als je geen 2000 views krijgt zullen je filmpjes niet zo interessant zijn, daar kan ik nou eenmaal ook niks aan doen. Je bent leuk of niet, en daar heb je je views aan te danken. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vond je bitchy gedrag anders wel meevallen, i guess, of ik heb er gewoon niks van gemerkt, of eh, ja volgens mij ken je ook niet goed, hahah!


    Alleen maar tranen van geluk

    Als mensen je zo behandelen hier op Q. Zul je het er zelf wel naar gemaakt hebben ;x?


    To infinity and beyond •

    Leafs schreef:
    Als mensen je zo behandelen hier op Q. Zul je het er zelf wel naar gemaakt hebben ;x?

    Arg dank je dat fleurt me echt weer helemaal op! Echt wat ik nodig had!!
    Kijk, ik weet niet hoe ze me behandelen of beoordelen ik ben gewoon bang dat ze me zo gaan beoordelen of behandelen.