Kijk, ik weet dat veel mensen het irritant vinden dat ik altijd reclame voor mijn filmpjes maak. Maar ik wil gewoon die 2000 viewers halen en ik zit er zo dicht bij (hoewel mijn topic check dit wel geen reclame was voor mijn filmpjes maar voor een vriend van mij ik kan je de mail laten lezen als je wil).
Maar ik wil dat jullie weten dat ik het niet gemakkelijk heb thuis, mijn ouders zien me niet altijd staan en tegenwoordig trekken ze bij alles mijn broer voor, waardoor ik me minderwaardig voel. En dit is niet alles, maar de rest vertel ik liever niet.
Ik wil dat de mensen mij niet gaan beoordelen als een irritant mensen die constant reclame maakt voor haar filmpjes. Ik kom soms bitchy uit de hoek, maar ik verdedig me gewoon, omdat dat de enige manier is zodat niemand me kan plat walsen (zoals thuis gebeurd). Geef me gewoon een nieuwe kans alsjeblieft?
Ik heb het hier al vaak verprutst en sommige mensen haten me hierdoor, maar zoals jullie mij gezien hebben, ben ik niet. Het is gewoon de toestand en ik weet dat het zielig klinkt, maar ik wil dat sommige mensen gewoon een ander visie over mij krijgen.
Edit: ik probeer mijn aandacht niet terug te krijgen met mijn views dat heeft andere redenen, ik verklaar hier gewoon mijn bitchy gedrag, en sommige mensen (ik begin het moeilijk te krijgen om geen namen te noemen) beginnen me hier echt hoog te steken, van in het begin al hebben ze mij over de verkeerde kam geschoren en me afgekraakt, stop gewoon met vooroordelen.
[ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:42 ]