• Kijk, ik weet dat veel mensen het irritant vinden dat ik altijd reclame voor mijn filmpjes maak. Maar ik wil gewoon die 2000 viewers halen en ik zit er zo dicht bij (hoewel mijn topic check dit wel geen reclame was voor mijn filmpjes maar voor een vriend van mij ik kan je de mail laten lezen als je wil).

    Maar ik wil dat jullie weten dat ik het niet gemakkelijk heb thuis, mijn ouders zien me niet altijd staan en tegenwoordig trekken ze bij alles mijn broer voor, waardoor ik me minderwaardig voel. En dit is niet alles, maar de rest vertel ik liever niet.


    Ik wil dat de mensen mij niet gaan beoordelen als een irritant mensen die constant reclame maakt voor haar filmpjes. Ik kom soms bitchy uit de hoek, maar ik verdedig me gewoon, omdat dat de enige manier is zodat niemand me kan plat walsen (zoals thuis gebeurd). Geef me gewoon een nieuwe kans alsjeblieft?

    Ik heb het hier al vaak verprutst en sommige mensen haten me hierdoor, maar zoals jullie mij gezien hebben, ben ik niet. Het is gewoon de toestand en ik weet dat het zielig klinkt, maar ik wil dat sommige mensen gewoon een ander visie over mij krijgen.

    Edit: ik probeer mijn aandacht niet terug te krijgen met mijn views dat heeft andere redenen, ik verklaar hier gewoon mijn bitchy gedrag, en sommige mensen (ik begin het moeilijk te krijgen om geen namen te noemen) beginnen me hier echt hoog te steken, van in het begin al hebben ze mij over de verkeerde kam geschoren en me afgekraakt, stop gewoon met vooroordelen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:42 ]

    Neeeee.


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Grapje, ik merkte zelf niet dat je "zo deed dus" :-)


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Ik heb er niets van gemerkt hoor (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heb altijd een positieve visie over jou gehad, en het maakt helemaal niet uit. They'll understand you. x


    We accept the love we think we deserve.

    Tranquillity schreef:
    Ik heb er niets van gemerkt hoor (:

    Ik vind het echt niet erg als je reclame maakt, hoor. Als je reclame mag maken voor stories, mag het toch ook voor filmpjes?


    Felix

    Dus omdat je thuis weinig aandacht hebt gehad, moeten we je filmpjes gaan bekijken, zorgen dat je 2000 views hebt en je een nieuwe kans geven? Sorry, maar nee. Ik geef je wel een nieuwe kans daar niet van, maar je krijgt views doordat je leuke filmpjes hebt, óf je krijgt gewoon geen views omdat niemand je filmpjes boeit. En hiermee krijg je echt nooit je aandacht mee terug die je vroeger gemist hebt hoor, trust me. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik had er niet echt veel van gemerkt. Wel een vraagje: bedoel je nou dat ik of iemand anders jouw reclame niet irritant ,ag vinden omdat je het moeilijk hebt thuis of probeer je je naar eigen zeggen bitchy gedrag te verklaren?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik begrijp niet wat je minderwaardigheidscomplex met je 2000 views te maken heeft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    O. Ik krijg genoeg aandacht, maar ik ben ook een bitch.
    Da's nou jammer!*O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    -

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:19 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dus, m.a.w, omdat jij thuis niet genoeg aandacht krijgt wil je 2000 views? I agree met Poseidon, alleen niet bij die tweede kans, "My good opinion once lost, is lost forever", om het met een quote uit Pride & Prejudice te zeggen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 18:20 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Kortom; dit gaat niet werken. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Nooit iets van gemerkt!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Azkaban schreef:
    Dus, m.a.w, omdat jij thuis niet genoeg aandacht krijgt wil je 2000 views? I agree met Poseidon, alleen niet bij die tweede kans, "My good opinion once lost, is lost forever", om een quote uit Pride & Prejudice te gebruiken.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right