Van mij is het Vegas Skies van The Cab, ik kan het niet uitleggen, maar ik moet bijna elke keer of huilen, of glimlachen. Het maakt me altijd vrolijk als het nodig is. En van jullie (
Ik ben dankzij dit liedje naar die band geweest, daardoor een andere band ontmoet (die in het voorprogramma hiervan stonden) en zij zijn vrienden geworden. Één van hen is mijn crushje. (: Daarnaast representeert dit nummer de zomer van 2010, die echt onvergetelijk was.
Ginger Ninja met Sunshine dus.
Ik moet het meeste huilen bij Nothing Ever Lasts Forever gecoverd door Miles Kane/The Rascals.
Gewoon Miles z'n stem, de tekst, alles maakt me emotioneel. Die tekst die is ook zo naar waarheid. :')
Komt omdat toen ik klein was, zong iedereen dit altijd voor mij. Mijn vader had toen een eigen bedrijf, en als ik erbij was, gingen ze altijd dit liedje voor me zingen. Mijn ooms zongen het voor me, mijn tantes, mijn opa's, mijn oma's, iedereen.. Daarvan zijn er nu ook een paar dood.. Dus elke keer dat ik dit liedje hoor, barst ik in tranen uit.. Gewoon omdat het veel voor me betekent.