• Van mij is het Vegas Skies van The Cab, ik kan het niet uitleggen, maar ik moet bijna elke keer of huilen, of glimlachen. Het maakt me altijd vrolijk als het nodig is. En van jullie (:?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 16:59 ]


    Olive

    battle field -jordin sparks
    dat was nog uit de tijd dat ik gepest werd dus ik luister het ook niet meer want nu doet dat juist pijn (krul)


    Shoganai i ne~



    Dit nummer luisterde ik vaak in de tijd dat mijn vader ziek was. (:


    To infinity and beyond •

    Keizer - Nooit vergeten.

    Mijn ex stuurde het naar me, en dat lied betekende heel veel voor me, als ik het terug wil luisteren ga ik me kut voelen.


    Turn it up! *

    Chase and status- End credits
    Cassius- I love you so
    The xx- Crystalised

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 17:21 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    To Write Love On Her Arms - Helio
    &
    Forever young - Jay Z ft.. nogwat.

    deze

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 17:11 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right



    Ik ben dankzij dit liedje naar die band geweest, daardoor een andere band ontmoet (die in het voorprogramma hiervan stonden) en zij zijn vrienden geworden. Één van hen is mijn crushje. (: Daarnaast representeert dit nummer de zomer van 2010, die echt onvergetelijk was.
    Ginger Ninja met Sunshine dus.


    ars moriendi

    Clouseau - Domino


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik moet het meeste huilen bij Nothing Ever Lasts Forever gecoverd door Miles Kane/The Rascals.
    Gewoon Miles z'n stem, de tekst, alles maakt me emotioneel. Die tekst die is ook zo naar waarheid. :')

    The Best Day - Taylor Swift.
    Ik ben groot fan van Taylor, maar dat nummer heb ik maar een stuk of twee keer kunnen luisteren, omdat ik te hard huil.


    Felix

    Therapy van All Time Low


    You're a Dickhead - Nothing Personal.


    You just made my day;D

    Van dik hout - Stil in mij.

    Komt omdat toen ik klein was, zong iedereen dit altijd voor mij. Mijn vader had toen een eigen bedrijf, en als ik erbij was, gingen ze altijd dit liedje voor me zingen. Mijn ooms zongen het voor me, mijn tantes, mijn opa's, mijn oma's, iedereen.. Daarvan zijn er nu ook een paar dood.. Dus elke keer dat ik dit liedje hoor, barst ik in tranen uit.. Gewoon omdat het veel voor me betekent.

    Rockstar - Nickelback.

    Het doet me keer op keer herinneren aan mijn vakantie in Florida. Daar woont mijn familie die ik nu al drie jaar niet meer heb gezien.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.