Ten eerste dit is niet tegen iemand gericht,ik kwam hier op toen ik het topic van CountMeIn zag. Dit is niet tegen haar! Of iemand anders!
Maar wat is er gebeurd met de jeugd van tegenwoordig? Ze gaan steeds vroeger uit,hebben steeds vroeger seks. Ze proberen zo vroeg volwassen te zijn en dat snap ik echt niet.
Ik ben 17,en ik ben ongeveer een maand geleden voor het eerst uit geweest,ik drink amper,slaap met een knuffel(jaja lag maar,maar zonder iets in mijn armen te hebben kan ik niet slapen) en toen ik 12 was speelde ik nog met poppen en barbie's.
Nu wil ik niet doen alsof ik heilig ben en ja ik ben ook wel erg braaf maar als je dat vergelijk met de 12 jarige van nu...Die doen meer denk ik nu doe. Ben ik de enigste die dat vreemd vind?
Ik wil niemand aanvallen en ik snap dat tijden veranderen maar zo snel?
Ik snap niet dat ze zo snel volwassen willen zijn. Je jeugd is een van de kostbaarste dingen die je heb. Ik heb mijn jeugd toen ik 12 was heel opeens verloren,zonder dat ik het wou en weet je wat. Ik wil hem terug. Ik heb er veel voor over om weer zorgeloos en vrij te zijn,om weer kind te zijn.
Ik weet dat het dramatisch klinkt maar denk er maar eens over na. Als je kind bent hoef je je geen zorgen te maken,kan je lekker spelen en vrij zijn. Het moet wel de mooiste tijd van je leven zijn. Waarom zou je dat willen opgeven om nep-volwassen te zijn en stoer te doen?
Nogmaals ik wil niemand beledigen maar ik snap het gewoon niet.
Zo dat moest er even uit,kan iemand me het uitleggen?
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall