Jawel, maar de jeugd van tegenwoordig is soms zó respectloos dat het onmogelijk is voor de docenten. Ze moeten in elk geval weten waar ze aan beginnen voordat ze zomaar voor een klas worden gezet.
Ik moet zeggen dat ik toen ik van tvwo naar havo kwam, ik zó erg schrok van het verschil. Zo weinig respect.
Maar het is niet onmogelijk, want ik heb ook gewoon hele leuke en goede docenten.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
De leerkrachten zijn slechter geworden.
En de jeugd heeft minder respect voor de jonkies.
Voor de oudere leraren nog wel.
Sommige leraren kunnen een klas houden en andere niet...
If it didn't matter. You wouldn't be thinking about it <3
Veel kunnen het niet meer aan, kijk maar bijvoorbeeld naar die youtube-filmpjes: Leraar vs leerling. Daarbij verliezen ze allemaal hun beheerzing, ik vind dat er een nieuwe generatie leraren moet komen, gelukkig bij mij op school zitten er leerkrachten die weten dat ze moeten ingrijpen waneer het nodig is en weten wat ze doen!
ligt aan de leraar. Ik heb leraren die absoluut geen orde kunnen houden en ik heb leraren die dat juist wel kunnen en niet twijfelen om strafwerk uit te delen of iemand weg te sturen. Onze klas is best druk en het ligt gewoon aan de leraar hoe ze zich gedragen
Atmosphere schreef: Jawel, maar de jeugd van tegenwoordig is soms zó respectloos dat het onmogelijk is voor de docenten. Ze moeten in elk geval weten waar ze aan beginnen voordat ze zomaar voor een klas worden gezet.
Dit, maar toch kunnen sommige leerkrachten gewoon geen les geven.
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right