• Haha omfg, ik heb In Flames én Eindhoven Metal Meeting gekregen van mijn vriendje, gewoon zonder reden :9~ Zo lief <3 Eigelijk wilde hij me Red Hot Chili Peppers geven, maar die waren toen al uitverkocht t.t Anyways, hebben jullie nog concerten staan? :3
    Ik heb er 4:

    9 oktober Heidenfest
    16 oktober Destine
    30 november In Flames
    16 & 17 december Eindhoven Metal Meeting


    :'D

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 23:08 ]


    Alis volat propriis.

    5 juli Papa Roach <3
    27 augustus Simple Plan
    13 september Avril Lavigne
    5 november Marco Borsato

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 23:15 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik wil 27 augustus naar Simple Plan, maar dat is waarschijnlijk te ver.
    13 september Avril Lavigne


    Felix

    Jup!
    Gisteren naar Arctic Monkeys geweest
    16 oktober Red Hot Chili Peppers
    21 oktober Waylon
    20 november The Wombats
    Nu doe ik even rustig aan, want ik heb even écht geen geld meer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @ Inviolable
    Haha naar Papa Roach gaan echt heel veel mensen die ik ken :'D Maar die gaan voor Ill Niño x'D


    Alis volat propriis.

    Heel misschien maandag gratis naar een labelnight, maar verder alleen Pukkelpop tot nu toe :')


    As travars

    Ixora schreef:
    Jup!
    Gisteren naar Arctic Monkeys geweest
    16 oktober Red Hot Chili Peppers
    21 oktober Waylon
    20 november The Wombats
    Nu doe ik even rustig aan, want ik heb even écht geen geld meer.


    Jaloers @ RHCP t.t Echt nasty dat het zo snel uitverkocht was ): Was leuk geweest als ik een kaartje had, ik ben namelijk 16 oktober jarig, en ik luister echt al RHCP sinds groep 3 xd Achja, volgende keer beter :c


    Alis volat propriis.

    Ja inderdaad, binnen vijf minuten!
    Ik stond fucking drie keer in de lijst, ik klikte op betalen en verwerken. WERD IK GEKICKT! DDDDDD: Men, ik was echt zó boos haha! Ik ga nu waarschijnlijk naar Volbeat, maar ik ga alsnog RHCP proberen! (:


    your eyes are like stars in the night.

    Sensorium schreef:
    @ Inviolable
    Haha naar Papa Roach gaan echt heel veel mensen die ik ken :'D Maar die gaan voor Ill Niño x'D


    Haha oké, er zijn volgens mij best veel mensen die voor voorprogramma's naar concerten gaan :')! Maar, Ill Niño is ook wel echt ontzettend gaaf, ik ben blij dat zij het voorprogramma zijn xd. Maar ik ga toch meer voor Papa Roach..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    @ Poseidon
    Zou ik ook wel willen, maar dan ben je echt meer dan 100 euro ofzo voor een kaartje kwijt, dat gaat hem niet worden D: Ik vind gewoon dat RHCP meerdere concerten in Nederland moet geven, in Duitsland zijn het er ook 4 of 5 ofzo D:


    Alis volat propriis.

    Ik ga naar Simple Plan en naar Volbeat. En nog naar een of twee festivals.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Sensorium schreef:
    @ Poseidon
    Zou ik ook wel willen, maar dan ben je echt meer dan 100 euro ofzo voor een kaartje kwijt, dat gaat hem niet worden D: Ik vind gewoon dat RHCP meerdere concerten in Nederland moet geven, in Duitsland zijn het er ook 4 of 5 ofzo D:

    Uhu! Precies. Dat is ook met meerdere bands. Doen ze er altijd maar één in NL & belgië, in Duitsland in al die grote steden daar. Zó irritant! Misschien zijn we klein.. maar dat betekent niet dat er niet veel mensen naar concerten gaan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh haha ik was vergeten dat ik ook naar Cannabis Corpse ga met m'n vriendje x'D Niet dat ik er een flikker aanvind, maar we hebben die dag een jaar en dus moet ik zo ongeveer verplicht mee xd


    Alis volat propriis.

    Mijn vader gaat naar de red hot chili peppers.
    ik ga op 9 nov. naar Rihanna


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ixora schreef:
    (...)
    Uhu! Precies. Dat is ook met meerdere bands. Doen ze er altijd maar één in NL & belgië, in Duitsland in al die grote steden daar. Zó irritant! Misschien zijn we klein.. maar dat betekent niet dat er niet veel mensen naar concerten gaan.

    Idd D: Dat kunnen ze nu ook wel zien aan hoe snel het is uitverkocht t.t Zeker met RHCP, kunnen ze er toch wel vanuit gaan dat er veel mensen gaan D: Ookal dat Sonisphere dit jaar niet in de buurt is, blegh! En Graspop valt in de proefwerkweek, ookal zo handig maarnotheus ):


    Alis volat propriis.

    Sensorium schreef:
    (...)
    Idd D: Dat kunnen ze nu ook wel zien aan hoe snel het is uitverkocht t.t Zeker met RHCP, kunnen ze er toch wel vanuit gaan dat er veel mensen gaan D: Ookal dat Sonisphere dit jaar niet in de buurt is, blegh! En Graspop valt in de proefwerkweek, ookal zo handig maarnotheus ):

    Jaaa, ik was gister naar Arctic Monkeys gegaan (fucking vet) en was binnen tien minuten uitverkocht. HALLO, doe er dan gewoon nog één ofzo?
    En ja, met Pinkpop viel ie dit jaar ook in de toetsweek. Echt, wtf man.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?