• De persoon:

    Ik ben Veranika, maar heb liever dat mensen me Viviee noemen, omdat ik mijn naam niet erg geweldig vind. Ik ben 15 jaar oud, heb donkerblonde/bruine haren en grijze ogen. Ik hou van muziek en luister de hele dag door naar mijn favoriete bands. Ik hou ook van lezen en schrijven. Mijn hobby's zijn gitaar spelen en muziek componeren, al moet ik toegeven dat ik er amper iets van kan. Ik schreef graag fanfictions, maar de laatste tijd ben ik steeds meer bezig met onbekende personen waarmee ik nu een beetje bezig mee ben. Ik haal mijn inspiratie overal vandaag, vooral in dingen die gebeuren en uit muziek. Soms ook uit dromen en andere keren schiet het me plots binnen. Ik hou niet van de zon en van te warm weer. Ik hou wel van sneeuw, vriestemperaturen en de knetterende open haard. Ik zit al sinds 2007 op quizlet, wat me al 4 jaar user maakt en ik heb het me nog niet beklaagd.

    Verhalen:

    • Fanfictions

    Even if saving you sends me to heaven • Alex Gaskarth Afgelopen
    On your trampoline that night • Christofer Drew Ingle Afgelopen

    Your blue eyes they say goodbye • Jack Barakat Lopend
    Baltimore FM • Alex Gaskarth Lopend

    • Onbekende Personen

    Give your chest a rest, it's been cold your whole life Lopend

    • Stand Alone
    • Can you find your way when you're so far?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 14:58 ]


    Olive

    Jij schrijft zo geweldig he (krul)

    Hooligan schreef:
    Jij schrijft zo geweldig he (krul)


    Aahw! Dankjewel <3


    Olive

    Een Barakat & Gaskarth verhaal die nog komen, geweldig! (nerd)
    Als ik tijd heb ga ik je onbekende personen ook eens lezen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Een Barakat & Gaskarth verhaal die nog komen, geweldig! (nerd)
    Als ik tijd heb ga ik je onbekende personen ook eens lezen. (:


    Die komen pas binnen enkele dagen online, ik wil eerst nog een voorraadje kweken (cat)
    En er komen nog meer verhalen :'D Alleen ben ik veel te lui om ze er allemaal te zetten (:


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Die komen pas binnen enkele dagen online, ik wil eerst nog een voorraadje kweken (cat)
    En er komen nog meer verhalen :'D Alleen ben ik veel te lui om ze er allemaal te zetten (:

    Tja, dat herken ik, ik ben zelfs te lui om een schrijvers ID te starten, al zou ik er ook niet zo heel veel in staan. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Tja, dat herken ik, ik ben zelfs te lui om een schrijvers ID te starten, al zou ik er ook niet zo heel veel in staan. :'D


    Haha, ik wilde eens een overzichtje, dus heb ik het eens gedaan. Ik ben er echt een uur mee bezig geweest, eerst alles in word zetten (cat)


    Olive

    Wow jij hebt wel nog veel stories zeg. Ik ga die ene in de vakantie zeker eens lezen, maar ik ben nu nog bezig met eentje van Andromeda. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    Wow jij hebt wel nog veel stories zeg. Ik ga die ene in de vakantie zeker eens lezen, maar ik ben nu nog bezig met eentje van Andromeda. :)


    Yeeey _O_


    Olive

    Ik reserveer die komende stories alvast, als bèta-reader :Y)
    Wajooooo <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Astronauts schreef:
    Ik reserveer die komende stories alvast, als bèta-reader :Y)
    Wajooooo <3


    Haha, jij altijd ;D Ik bezorg jou echt zoveel werk xd


    Olive

    Hmm, genieten. Lekker veel genieten.

    Hey, Versa op termijn.
    I like that! :9~

    Ik heb het topic even aangepast en enkele verhalen/stand alone's eruit gehaald omdat deze inactief staan. Ik ben begonnen met twee nieuwe verhalen, Baltimore FM • Alex Gaskarth en Give your chest a rest, it's been cold your whole life.


    Olive

    Netjes