• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    Raped - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 18:23 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    @nikki licor 43, 31%


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Alix gedraagt zich belachelijk. Hij flipt hem omdat iemand het raam dicht deed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wodka en licor 43 mixen? Nhee dat maar niet denk ik. Ik ga ze beiden gerbuiken in het verhaal. Ik weet al hoe.


    Tears are words the heart can't say.

    Haha, je kan anders ook gewoon flügel doen, 10% of el picū 15%


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het meeste daarvan ken ik allemaal niet. En dta heeft dnek ik de reden dat ik toch rap zat ben. Ik hou het op Licor. maar nu ga ik toch zelf even kijken of we geen kriek ofzo meer staan hebben.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik schrijf morgen verder.


    Tears are words the heart can't say.

    Waarvoor heb je dat nodig dan? En kriek is bier he?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jha. Voor Lien's sa. Maar een kriek had ik gewoon zin in. Maar er is er geen meer.


    Tears are words the heart can't say.

    Maar kriek is bier?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wat is Loca People een dom nummer.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jha.


    Tears are words the heart can't say.

    Van bier gaat je kut stinken, haha


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ploemeur schreef:
    Wat is Loca People een dom nummer.
    Junge niet, das mijn lievelingslied *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Omg Elena. Zoekt ierdereen trucjes om mij op water en brood te zetten misschien. Dankzij mijn leerkracht bio durf ik al (bijna) geen vlees meer eten. Dankzij die leuke bacterie daar eet ik ook al de helft niet meer op.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    Omg Elena. Zoekt ierdereen trucjes om mij op water en brood te zetten misschien. Dankzij mijn leerkracht bio durf ik al (bijna) geen vlees meer eten. Dankzij die leuke bacterie daar eet ik ook al de helft niet meer op.
    ik drink ook gewoon bier hoor, wat heb ik aan mijn kut als xavier er niet is... HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John