• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    Raped - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 18:23 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Bartra schreef:
    (...)

    Hij zou hier om 6 uur zijn en het is nu bijna half 8 en hij is er nog steeds niet. Dus ik bel hem een paar keer en die klootzak neemt niet op. Ik maakte me hartstikke zorgen en dan smst hij net een paar minuten geleden. 'Ik ben later.' NEE GOH, DAT HAD IK NOG NIET DOOR! Hij komt mijn huis niet meer!

    Zijn spullen liggen buiten in de regen.
    Reageer je niet een heel klein beetje overdreven nu? Hij zal vast wel een verklaring hebben waardoor hij zo laat is..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hij komt er wel achter als hij zijn spullen in de voortuin ziet liggen. Alleen het probleem is nu dat ik alleen ben en ik haat dat als het straks donker is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Xavi schreef:
    (...)Reageer je niet een heel klein beetje overdreven nu? Hij zal vast wel een verklaring hebben waardoor hij zo laat is..

    1,5 uur is wel een beetje overdreven qua te laat komen vind ik :'3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Xavi schreef:
    (...)Reageer je niet een heel klein beetje overdreven nu? Hij zal vast wel een verklaring hebben waardoor hij zo laat is..


    Ik vind van niet. Ik vertrouwde hem (en ik vertrouw mensen bijna nooit) en dan krijg ik zo'n kut sms. Hij had op zijn minst kunnen bellen om te zeggen dat er iets is. En hij weet hoe fucking bang ik ben na wat er gebeurt is.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 19:18 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het Algemeen Dagblad weet te melden dat de interesse in Jan Vertonghen steeds grotere vormen aanneemt. Waar de interesse van Manchester City al langer bekend was, hebben nu ook Liverpool en Arsenal hun vizieren gericht op de verdediger van Ajax.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raped schreef:
    Het Algemeen Dagblad weet te melden dat de interesse in Jan Vertonghen steeds grotere vormen aanneemt. Waar de interesse van Manchester City al langer bekend was, hebben nu ook Liverpool en Arsenal hun vizieren gericht op de verdediger van Ajax.


    WOEHOE*O*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nu denkt iedereen dat ik een watje ben omdat ik niet alleen meer durf te zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Raped schreef:
    Het Algemeen Dagblad weet te melden dat de interesse in Jan Vertonghen steeds grotere vormen aanneemt. Waar de interesse van Manchester City al langer bekend was, hebben nu ook Liverpool en Arsenal hun vizieren gericht op de verdediger van Ajax.

    _O__O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bartra schreef:
    Nu denkt iedereen dat ik een watje ben omdat ik niet alleen meer durf te zijn.


    Ik denk niet dat je een watje bent hoor, gezien het verhaal wat je de vorige keer vertelde zou ik het ook niet prettig vinden om alleen te zijn.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het zou echt seksie zijn als Vertonghen naar Arsenal gaat!
    Hij mag alleen maar naar Arsenal of hij moet bij Ajax blijven.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raped schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat je een watje bent hoor, gezien het verhaal wat je de vorige keer vertelde zou ik het ook niet prettig vinden om alleen te zijn.


    Ik heb gewoon meer tijd nodig om erover heen te komen. Alix gedraagt zich als een echte waakhond dus ik zal het wel overleven. Hij wijkt geen seconde van mijn zijde, de schat (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Raped schreef:
    Het zou echt seksie zijn als Vertonghen naar Arsenal gaat!
    Hij mag alleen maar naar Arsenal of hij moet bij Ajax blijven.


    Agree!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Aloha. *O*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Geen Heroes meer muhuh :'(


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hey Lien (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.