• Ik zou vandaag naar de stad met een vriendin, en ze zou om kwart voor 1 bij me zijn, dus ik wacht al de hele dag en nog steeds is ze er niet. Ze is wel uit, dat zag ik op dr rooster. En ze antwoord niet op mobiel enzo.
    Pffft, ik vind dit echt kut, ik kon net zogoed met iemand anders afspreken als er toch niemand kwam -.- Waarom maak ik altijd dit soort dingen mee?

Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

je bent niet de enige die dat meemaakt.. Er zit er hier nog een..

Kill them with kindness.

Zephyros schreef:

Ahww. :c
    poor us.

Misschien is er iets tussen gekomen en kan ze je niet bellen.
    Je moet niet meteen het slechte denken.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

StJimmy schreef:
    Misschien is er iets tussen gekomen en kan ze je niet bellen.
    Je moet niet meteen het slechte denken.

Oh ja sure, voor de 100ste keer zeker.
    Meestal is het dan 'omg we hadden niks afgesproken hoor' , en dan ben ik degene die sorry zegt dan, maar dit keer zal ik niet sorry zeggen.

/oke behalve als er echt iets is OTL

heb ik ook altijd
    dan hebben we bijvoorbeeld een week van tevoren gezegd dat we zouden afspreken, en dan zeggen ze af, op die dag zelf of een dag ervoor

Dat heb ik nu ook altijd.
    Ik had met een vriendin een keer afgesproken om 6 uur. Sms't ze om 5 voor zes -Toen ik net de deur achter me wilde dichttrekken om weg te gaan- 'Sorry, ik kom niet. Gaan we morgen?' Ik was wel boos op haar, maar ik wilde recht in der gezicht zeggen wat ik er van vond. - want ze is heel vaak zo.- Dus ik zei dat het goed was.
    Toen hadden we dus weer om 6 uur afgesproken. Sms't ze weer om een paar minuten voor 6, dat ze bij der vriendje is en geen zin heeft om te komen. En of we dan morgen gaan.
    Toen was ik dus echt boos en zei; 'Oké, we gaan morgen.' Dus wij weer om 6 uur afspreken. Dus ik zit op de fiets naar de plek waar we hadden afgesproken en je raad het al. Krijg ik een sms. 'Ik kom niet. moet nog een boekverslag maken.' En toen had ik een boze sms terug gestuurd en toen was ze gelijk 4 dagen ziek.

I like boys who drive cars too slow.

Awhhhh jammer.

Follow your dreams. They know the way.

ILOVELIAM schreef:
    Dat heb ik nu ook altijd.
    Ik had met een vriendin een keer afgesproken om 6 uur. Sms't ze om 5 voor zes -Toen ik net de deur achter me wilde dichttrekken om weg te gaan- 'Sorry, ik kom niet. Gaan we morgen?' Ik was wel boos op haar, maar ik wilde recht in der gezicht zeggen wat ik er van vond. - want ze is heel vaak zo.- Dus ik zei dat het goed was.
    Toen hadden we dus weer om 6 uur afgesproken. Sms't ze weer om een paar minuten voor 6, dat ze bij der vriendje is en geen zin heeft om te komen. En of we dan morgen gaan.
    Toen was ik dus echt boos en zei; 'Oké, we gaan morgen.' Dus wij weer om 6 uur afspreken. Dus ik zit op de fiets naar de plek waar we hadden afgesproken en je raad het al. Krijg ik een sms. 'Ik kom niet. moet nog een boekverslag maken.' En toen had ik een boze sms terug gestuurd en toen was ze gelijk 4 dagen ziek.

Jezus, wat een kutstreek van haar

Zephyros schreef:

Fighting for peace is like fucking for virginity.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik met iemand afsprak en die zei het af, en toen ging ik maar alleen en toen zag ik haar gewoon met iemand anders..:S

Ivar Oosterloo.

Ik niet, geen idee, ik maak dat nooit mee. Ik zeg altijd af en mijn vriendinnen ook (:

Olive

Dat is zo klote als mensen dat doen he.

Man, ik heb eens zoiets gehad maar toen kwam ze op msn en zei ze van "We gingen toch naar bioscoop vandaag? Ik wachtte heel de tijd op je en je komt niet?" En toen was ik in de war. Bioscoop? Wanneer had ik dat afgesproken? Nou toen begon ze tegen iedereen te zeggen hoe een slechte vriendin ik wel niet ben en wat voor een bitch ik ben om haar in de regen te laten wachten. Toen, een week later, zei ze "Oh en dat van de bios, was maar een grap ehh. We hadden niks afgesproken hahaha :'D" Dankzij haar denkt iedereen dat ik iemand ben die andere graag laat stikken.

Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

Authors schreef:
    Ik niet, geen idee, ik maak dat nooit mee. Ik zeg altijd af en mijn vriendinnen ook (:

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse