• Hye, ik ben echt helemaal gek op zayn en ik had dus enorm veel foto's van hem op mn pc staan...
    Ja HAD, want ik heb gisteren per ongeluk op delete gedrukt en ik ben ze allemaal kwijt....
    Ik heb de meeste al terug gevonden, maar er is eentje dat ik echt nergens vind en heeeel graag zou terug hebben...
    Het is een foto waarop Zayn op de leuning van een bank zit en er heel erg sexy uitziet ;)
    Het is echt mn lievelingsfoto, dus als iemand weet waar ik die kan vinden, laat me iets weten, je zou me echt heeeeeel gelukkig maken

    XX My1DCupcakes

    Hier is een deel, maar ik zoek de niet bewerkte versie :) met de bank onder zijn kont dus XD

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 11:04 ]

    Is het een oude of een nieuwe foto? ;x


    wat was dit ookalweer

    Waarom haal je ze niet uit je prullenbak dan?


    Your make-up is terrible

    Nevermind

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 21:12 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Is het een oude of een nieuwe foto? ;x
    Waarom haal je ze niet uit je prullenbak dan?


    Al eventjes oud want hij heeft nog zijn blonde kuif :) en ik heb gezocht in mn prullenbak maar ik had ze van mn usb verwijderd dus ze zitten er niet in en staan ook niet op mn pc... Zucht

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 10:52 ]

    My1DCupcakes schreef:
    Al eventjes oud want hij heeft nog zijn blonde kuif :) en ik heb gezocht in mn prullenbak maar ik had ze van mn usb verwijderd dus ze zitten er niet in en staan ook niet op mn pc... Zucht




    Deze? ;x


    wat was dit ookalweer


    Deze misschien?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Tenace schreef:
    (...)



    Deze? ;x


    Nee :(

    Oh dan weet ik het niet, sorry!


    wat was dit ookalweer

    Canoodle schreef:


    Deze misschien?


    Haha die is wel cool :) maar nee het is niet die :( hij zit buiten op een bank maar wacht effe ik heb een heel raar deel van die foto die ik zoek gevonden,maar ik ben nog niet zo lang op quizlet en weet niet hoe ik hem hier moet invoegen.. Help? :$

    Tinypic.com, bestand kiezen en dan uploaden, en dan de IMG-code voor forums & berichtenforums kopiëren en in een bericht hier plakken.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 10:58 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    Tinypic.com, bestand kiezen en dan uploaden, en dan de IMG-code voor forums & berichtenforums kopiëren en in een bericht hier plakken.


    Okay thanx maar hij zit in mn fotoboek als je hem es wil zien :)

    My1DCupcakes schreef:
    (...)

    Okay thanx maar hij zit in mn fotoboek als je hem es wil zien :)


    Je wil het deel van de foto die je zoekt toch hier plaatsen, of heb ik dat verkeerd begrepen? Bij bestand kiezen op Tinypic zoek je gewoon de foto op uit je fotoboek, en die ga je uploaden.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Waarom zo moeilijk doen? Je kopieert gewoon de url uit het fotoboek.


    Your make-up is terrible

    Ja heb ik al gedaan maar in mijn topic zelf :) dan zien de mensen die hier nieuw zijn hem direct :)

    Assassin schreef:
    Waarom zo moeilijk doen? Je kopieert gewoon de url uit het fotoboek.




    Sorryyyyyyyy ik heb juist twee weken examens gehad beetje traag van begrip XD XD