• Dames en Heren,

    Ik heb een klein ideetje, maar ik weet niet of het gaat werken, vandaar dat ik jullie hulp vraag.
    Het idee is simpel.
    Ik wil een soort verhaal maken, waarbij je zelf in het verhaal van Harry potter komt.


    Het werkt als volgt:
    1.Je maakt je personage.
    2.Je schrijft je in.

    Dan begint het verhaal eigenlijk al.

    3. Je krijgt een brief met de aanmelding gegevens. Die vul je in, en stuur je op.
    4. Dan krijg je te horen of je bent aangenomen of niet
    (ik kan natuurlijk niet iedereen plaatsen)
    5. Als je gehoord hebt, Dat je bent aangenomen, gaat jou personage naar de school, en word er van je verwacht dat je een quiz invult. In de quiz kom je erachter waar je terecht komt: Griffoendor, Huffelpuf, Ravenklauw of Zwadderich.
    6. Als je bent ingedeeld, krijg je te horen wie nog meer in jouw afdeling zit.

    Dan begint het allemaal.

    Jij mag bepalen wat er met jou personage gebeurd:
    ~ Word het bijvoorbeeld verliefd op een personage van een andere afdeling, of van dezelfde afdeling?
    ~ Word het van school gestuurd?
    ~ Heeft jou personage ruzie met iemand?
    En ga zo maar even door.
    Je mag het dus allemaal zelf beslissen, dan laat je dat weten via een postbericht.

    Ik zal dan een verhaal schrijven over de personages, maar natuurlijk moeten jullie ook proefwerken maken! Proefwerken worden gegeven in een soort van Quiz.
    Uit de proefwerken komt natuurlijk ook of je doorgaat naar het volgend schooljaar, of dat je blijft zitten.
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je wordt uitgedaagd voor een duel, van iemand uit een andere afdeling. Je krijgt van mij dan een opdracht die je moet voldoen. Degenen die de opdracht het beste maakt, wint het duel. Maar pas op! Duelleren is strafbaar en je kunt hiervoor minpunten krijgen!


    Ik zal in het verhaal, het schoolhoofd zijn, je kunt altijd bij mij terecht voor vragen, en opmerkingen.


    HET AANMELDINGS TOPIC STAAT ONLINE!
    klik op de link voor meer informatie
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=104519

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:59 ]

    Ikwilikwilikwilikwilikwilmeedoeeen. :9~


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik wil meedoen!!!


    I was an angel living in the garden of evil

    Dumbledore schreef:
    Doen. :9~


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dankje voor de reacties!
    Ik ben al bezig met de voorbereidingen ;)

    Ik wil meedoen o.O :9~
    Dit lijkt me zoo awesome!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    leuk bedacht!

    Dat zou écht heel leuk zijn. Vooral erg origineel en creatief Ö Als je dat gaat doen, dan wil ik me wel inschrijven :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wauw echt super leuk! ;D


    -

    Wow, dat klinkt inderdaad erg leuk! Ik wil zeker meedoen!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    haha dankje allemaal :D
    ik zal mijn best doen!

    Dat klinkt gaaf. Ik wil meedoen!


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Doen!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Xannon schreef:
    Ohjo, deze is zéker creatief en leuk bedacht! Zekers doen & ik ga me zekers inschrijven! :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Pyromaniac schreef:
    Ikwilikwilikwilikwilikwilmeedoeeen. :9~

    Zeker leuk! Ik wil heel graag meedoen!


    Felix