• Hoi Piepeloi.
    Ik ben op zoek naar zo'n sjaal die ze dragen in Harry Potter voor de afdeling Griffoendor om hem te kunnen dragen naar de Harry Potter Marathon op 11 Juli, dus ik heb hem tegen dan nodig. Weet er iemand (betrouwbare) sites waar ik dit kan kopen en die het kunnen verzenden naar België of bepaalde winkels in Vlaams-Brabant en omstreken waar je Harry Potter artikelen kan kopen? :Y)
    Ps: Liefts 2, want mijn zus wilt er ook één.


    All was well.

    http://www.wbshop.com/Harry-Potter-Gryffindor-Scarf/HPBDGRYSCF,default,pd.html?cgid=hpcaascarves

    Die misschien?


    Of hier (ik weet niet of die betrouwbaar is):
    http://www.fairyland.nl/3harrypottersieraden.htm
    Moet je wel een stuk naar beneden scrollen (:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 13:04 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Klik
    Ze hebben er nog twee, maar ik vind ze redelijk duur en ik ken die hele site niet dus geen idee of ie betrouwbaar is ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maak er zelf 2 ?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Die tweede site van Zugzwang en die site van Soundeffect zou ik inderdaad kunnen gebruiken, maar ik weet niet of die zo betrouwbaar zijn.. wat denken jullie? (cat)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 13:09 ]


    All was well.

    Zelf eentje breien? :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Anchor schreef:
    (...)
    In Brussel beginnende op 11 Juli om 23:59 en hij eindigt 13 Juli 2:00. Maar ik vrees dat die al volzet is. :Y)
    Je hebt er ook één in Amsterdam, geloof ik, maar ik denk dat die ook al vol zit.


    Antwerpen, Brugge, Oostende enzo doen ook mee. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Antwerpen, Brugge, Oostende enzo doen ook mee. (:

    Echt? Ik dacht dat er alleen één in Brussel was? Die andere zalen moeten er daarna nog bijgekomen zijn dan..


    All was well.

    Anchor schreef:
    (...)
    Echt? Ik dacht dat er alleen één in Brussel was? Die andere zalen moeten er daarna nog bijgekomen zijn dan..


    Ja, allee, ik denk het toch. Voor zover ik kon zien op de site.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Echt, zelf breien is volgens mij het makkelijkst. In de film zagen ze er in ieder geval heel simpel uit.
    *pakt meteen wol en naalden*


    Felix

    Ik zoek zelf ook naar een Harry Potter sjaal, alleen dan van Huffelpuf. Maar inderdaad, om aan die dingen te komen is echt heel moeilijk. In Nederland verkopen ze er bijna niks van, en alles is heel duur.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Soundeffect schreef:
    Klik
    Ze hebben er nog twee, maar ik vind ze redelijk duur en ik ken die hele site niet dus geen idee of ie betrouwbaar is ;x

    Die is denk wel betrouwbaar. Ze hebben een eigen winkel in Nijmegen.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Een sjaal? Het is dan wel zomer hè? (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3