• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Aanbid hier topic 1


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 18:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Hier heen.' Voetstappen vlogen de trap op. Sneep had een deur open gedaan en had Ron geroepen.
    'Zijn we hier echt veilig?' vroeg Ron. Sneep knikte en slot de deur met dubbel slot. Ron slikte.
    'Ik vertrouw je niet,' flapte hij er uit. Geschrokken sloeg hij zijn handen voor zijn mond. Sneep draaide zich om en trok zijn toverstaf.
    'Hoe weet jij zo zeker dat wij niet aan dezelfde kant staan jochie?' Sneep haalde een wenkbrauw op. Ron deed bang een stap achter uit. Hij trok zijn toverstok richt op en muur boven Sneep en vuurde op hoop van zegen. De stenen vielen met een hoop lawaai op Sneep. Hij gilde het uit maar het was al te laat.


    DrReid is gedood. Zij was de beschermer.


    MORGEN KOMEN DE STEMMEN ER OP. ik ben nu te moe en ga dan zeker weten een fout maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Woeps.. we hebben verkeerd gestemd.. had de badside nu trouwens wel gestemd?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Whoeps:S
    Dat was dus niet de bedoeling.
    Hmm...Ik denk dat we echt theoriën moeten verzinnen.
    Anders moorden we elkaar uit en dat is ook niet de bedoeling.
    Maar de vraag is, hoe maak je theoriën als de badside niets laat horen? ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fuck it, dan heb ik een hint van iemand verkeerd begrepen o_o
    *gaat alles opnieuw bekijken*


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Dat was jammer. Niet dat zij ooit wat had gedaan maar okee. *gaat ook alles weer bekijken*


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik verdenk eerlijkgezegd IceWolf. Ze werd spontaan actief, tegelijkertijd met AngelWolf. En sinds AngelWolf weg is, laat ze niets meer van zich horen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ik verdenk eerlijkgezegd IceWolf. Ze werd spontaan actief, tegelijkertijd met AngelWolf. En sinds AngelWolf weg is, laat ze niets meer van zich horen.
    O-o das een rare reden misschien heb ik nu huiswerk , is dat een reden???
    en ze werd gisteren weggestemd


    You can't not look cool with a crossbow.

    Is er een waarzegger in het verhaal die ff iemand gaat bekijken en zegt als diegene het is ? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    IceWolf schreef:
    (...)O-o das een rare reden misschien heb ik nu huiswerk , is dat een reden???
    en ze werd gisteren weggestemd


    Angelwolf is gisteren niet weggestemd.. aangezien ze al gelynchd was ;)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    IceWolf schreef:
    (...)O-o das een rare reden misschien heb ik nu huiswerk , is dat een reden???
    en ze werd gisteren weggestemd
    Misschien moet je het topic (ondanks je huiswerk) wat beter lezen voordat je iets zegt. AngelWolf is ruim twee dagen geleden gekilld door de Oppergoodsider, niet weggestemd.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Even abo nemen ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fellatio schreef:
    Is er een waarzegger in het verhaal die ff iemand gaat bekijken en zegt als diegene het is ? ;D
    *kuch*

    Het mag niet zo obvious, hea ;')
    Als in, de Waarzegger mag niet letterlijk zeggen, "ik ben de Waarzegger en zij is het."


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)*kuch*

    Het mag niet zo obvious, hea ;')
    Als in, de Waarzegger mag niet letterlijk zeggen, "ik ben de Waarzegger en zij is het."


    drm zeg ik subtiel :$

    ow dat zei ik net niet.. vergeten :$

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 22:16 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    drm zeg ik subtiel :$

    ow dat zei ik net niet.. vergeten :$
    Hahaha x)
    Maar het hoeft niet per se de Waarzegger te zijn, hea. We hebben nog een scanner in ons midden ;')

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 22:17 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Hahaha x)
    Maar het hoeft niet per se de Waarzegger te zijn, hea. We hebben nog een scanner in ons midden ;')


    Nou en :O die mag ik niet.. die mag teveel dingen doen .. kan dat allemaal niet onthouden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you