• Stel, je vriend is een bekend persoon.
    Jullie gaan al een tijdje met elkaar , maar in het openbaar moeten jullie oppassen vanwege het gepraat.
    Er komt een dag dat het toch bekent (gemaakt) wordt, hoe ga je hier dan mee om ? Want zodra het bekent wordt, zal er een hoop gepraat komen, en in 1 x weet ook iedereen wie jij bent,...

    Gewoon laten praten. Het gaat vanzelf wel over


    Today will be Girl's Day party with you~

    Paparazzi-verbod aanvragen, of hoe heet dat. Dat ze van zoveel meter afstand niet bij me in de buurt mogen.
    Hmm, bestaat dat wel? :'D


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Dat ze hun facking bek moeten houden en ik zou me er sowieso niet veel van aantrekken omdat het me niet schelen wat mensen van me denken.
    Maar als ze zich dan met mijn relatie bemoeien wordt het een ander verhaal.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Pff, ik weet niet. Ik zou het wel behoorlijk kut vinden en zo, dus alleen als ik die jongen écht helemaal geweldig vind en wederzijds, anders dan, tsja, jammer. Ik heb het niet zo op bekendheid, namelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daar kom je nooit weer vanaf, maar je weet dat het erbij hoort, dat wist je toen je met 'm nam. Dus je kan het eigenlijk alleen slikken. Of uitmaken, maar dan ben je er ook nit vanaf.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zolanski schreef:
    Paparazzi-verbod aanvragen, of hoe heet dat. Dat ze van zoveel meter afstand niet bij me in de buurt mogen.
    Hmm, bestaat dat wel? :'D


    Straatverbod. Ja, dat bestaat echt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Glimlachen, en alle haat weg wuiven. Met aardig blijven bereik je meer dan agressief gedrag. En bij dat, als je aardig blijft, kunnen ze ook minder slechte dingen over je vertellen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Tja, ik zou proberen zo veel mogelijk door te gaan met mijn normale leven, en de pers zoveel mogelijk te negeren. Die proberen alleen de meest schokkende verhalen te verzinnen die nergens op gebaseerd zijn. En gewoon open zijn over alles, en niets verbergen: ze komen er uiteindelijk toch achter.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zolanski schreef:
    Paparazzi-verbod aanvragen, of hoe heet dat. Dat ze van zoveel meter afstand niet bij me in de buurt mogen.
    Hmm, bestaat dat wel? :'D


    Straatverbod :'D


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?

    Ik zou echt proberen al die publicity zoveel mogelijk te vermijden, want het lijkt me echt vreselijk. Vandaar dat ik eigenlijk ook liever nooit iets met een bekend persoon zou nemen. Niet dat het ooit gaat gebeuren, want die kans is ongelooflijk klein, maar het lijkt me echt niets. Maargoed, ik zou als ik diegene echt leuk vind, het er ook niet voor laten zitten. Ik zou alleen wel aan hem aangeven dat ik me er het liefst zo min mogelijk bij wil betrekken en ik dan dus ook niet overal met hem mee naartoe zou gaan.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zolanski schreef:
    Paparazzi-verbod aanvragen, of hoe heet dat. Dat ze van zoveel meter afstand niet bij me in de buurt mogen.
    Hmm, bestaat dat wel? :'D
    Dat bestaat echt, maar ik denk dat je als publiek persoon er niet rap recht op krijgt.. Publieke personen hebben een mindere bescherming van persoonlijke levenssfeer.


    Get outta my head!

    Ehm boeiend? Een beetje aandacht is best leuk heur.


    ars moriendi

    Ik zelf denk dat ik er niet tegen zou kunnen.

    De roddels enzo. Ik wil me dan verdedigen en dat gaat niet altijd.

    Alleen als ik echt iets voor deigene voel dan zou ik het wel doen.

    Maar ookal die haat berichtjes die je gaat krijgen van zijn fans enzo..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 9:43 ]