• De mods een postvakje hebben bij mij op school. (krul)
    Er is een docent die Modderman heet, zijn afkorting staat op het postvakje. :'D

    Wat voor nuttige dingen zijn jullie vandaag opgevallen? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hahaha. :'D
    Eh, wat mij is opgevallen is dat iemand die met rust gelaten wilt worden door mij nogsteeds over mij praat en op mijn profiel kijkt.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:25 ]


    Your make-up is terrible

    Awesome! Ik ben erachter gekomen dat slapen tijdens een schoolexamen niet meehelpt om een voldoende te halen, hahaa. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    dat ik honger heb.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat het regent(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat mijn haat voor mijn school met de dag erger wordt.


    -

    Haha grappig.
    Nee volgens mij heb ik niks nuttigs ontdekt vandaag ;o

    Een hele hoop cijfers. ):


    Felix

    Haha, lol. Vandaag is mij opgevallen dat je alles voor elkaar kunt krijgen bij leraren en teamleiders, zolang je maar op een volwassen manier met ze praat en in moeilijke woorden spreekt. Dan zijn ze echt aardig :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb ontdekt dat als je na 2 weken weer je vriendinnen bezoekt ze je 1000x om de nek vallen en 100000x je naam roepen :Y) -licht overdreven-

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat ik een paarse muur heb.
    Eehhm nee niks eigenlijk :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    RestlessSoul schreef:
    Ik heb ontdekt dat als je na 2 weken weer je vriendinnen bezoekt ze je 1000x om de nek vallen en 100000x je naam roepen :Y) -licht overdreven-


    Zozo, jij kunt ze wel verwaarlozen zeg. Twee freaking weken, vind je het gek?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    dat als je zegt 'hallo lieve meneer! *bigsmile*' je gratis met de veerboot mag :3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Betrayal schreef:
    Dat ik een paarse muur heb.
    Eehhm nee niks eigenlijk :3


    They fell in love, didn't they?

    Dat mijn natuurkunde toets heel erg is verkloot en dat ik een 4.3 sta als ik een 1 heb gehaald:(
    en dat Modderman een vrouw is xD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Hahah grappig. Dat het stom wijf van onze klas bij mij in de groep zit voor schoolreis. Not cool.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"