• Ik had vandaag examen Frans en we moesten de zin 'Ik onthoud niks' vertalen. Maar ik was 'onthouden' vergeten, dus schrijf ik daar 'Ik vergeet alles' en nu hoop ik dat ze heel misschien een half puntje wil geven :x En verder heb ik bij zo'n tien vragen 'Jean-Baptiste zat voor zijn blad en dus kon ik niet afkijken' geschreven. Ik heb sowieso een onvoldoende -.-


    Olive

    whaha, je bent niet de enige die haar franse examen heeft verpest. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb bij mijn chemie alle vraagstukken gewoon wit gelaten, dat is pas slecht. :x


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pauvre fille!
    Arm meisje


    Let it come and let it be

    welkom in het leven van een vertaler, girl XD -ik doe het ook altijd, volg een vertaalopleiding-


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bwaah, sowieso al haat aan Frans (: Ik viel in slaap tijdens mijn schoolexamens, dus je bent niet de enige die het verpest heeft. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik haat Frans, dus ik heb het twee jaar geleden laten vallen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ookal vind ik het stom voor je dat je niet alles kon invullen, ik vind je antwoorden wel zeer droog. (krul)

    Chevalric schreef:
    Ik haat Frans, dus ik heb het twee jaar geleden laten vallen (:

    Gelukzak, in België gaat dat niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat ken ik. Ik ben gegarandeerd gebuisd voor wiskunde. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Chevalric schreef:
    Ik haat Frans, dus ik heb het twee jaar geleden laten vallen (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    505 schreef:
    Ookal vind ik het stom voor je dat je niet alles kon invullen, ik vind je antwoorden wel zeer droog. (krul)


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik had een biologie examen en mijn hoofd was niet in staat tot denken na die tijd. Echt erg.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik snap echt niet waarom wij Frans moeten leren, maarja. Frans verneuk ik toch altijd...-aa-